Jump to content

Man boos omdat hij gebanned is GTA V (video)

Recommended Posts

Geplaatst:

Tja, sinds de PC versie uit is zijn er al veel mensen alweer begonnen met het modden. Allemaal leuk en aardig, maar schijnbaar zou Rockstar Games iedereen uit online gebanned hebben, ook al modden ze alleen in story mode. Francis (man in video) vindt dit maar niks en verteld ons wat hij er van vindt:

Geplaatst: (bewerkt)
OBVIOUSLY this video is fake. Francis is not real, he's a character. But lots of people ARE getting banned for modding their single player games. That's NO GOOD :)

Maar ja... zal mij niks verbazen als er mensen zijn die ook zo reageren :7 Wel grappige video dat dan weer wel

Bewerkt: door Dexist
Geplaatst:

En terecht, Francis a.k.a. dikzak mag weleens gaan sporten. Man, ik zou echter niet gelukkig worden met zo'n grote lijf.. :7

Nou ja, het is opzich wel een grappige video. Maar dat krijg je ervan als je telkens aan het modden bent.

Francis is een character wat gespeeld word. Het is dus 101% nep. :puh: Hij heeft dit zelfs bekent in 1 van zijn video's.

En terecht, Francis a.k.a. dikzak mag weleens gaan sporten. Man, ik zou echter niet gelukkig worden met zo'n grote lijf.. :7

Zal je toch wel verbazen. In z'n Draw My Life video zegt hij dat hij dik is geworden vanwege de omstandigheden van voor hij het huis uit was, maar nu is hij zelfs getrouwd. Is toch iets wat zelfs mooie jongens so,s niet overkomt. :puh:

Bewerkt: door Ezra24rct3
Geplaatst:

Ik volgde Francis' video's vorig jaar en ik bekeek ze bijna allemaal. Hij heeft vaak wel goede standpunten, maar meestal is het gewoon pure rage. In principe is elke video van hem hetzelfde. Hij heeft wel gelijk, hij mod de game in singleplayer en hij wordt gebanned. Eigenlijk is dit flauwekul natuurlijk van R*.

Francis heeft een paar leuke remixen van zijn filmpjes op zijn channel staan. Die zijn wel grappig om te zien.

Geniaal.

Ik heb een aantal filmpjes net van hem gekeken en heb erg gelachen. Maar om deze had ik gewoon echt de slappe lach:

GENIAAL!!!

Sub :tu:

Bewerkt: door Nyltje
Geplaatst:

Tuurlijk is het nep :puh: Maar wel grappig. Het is gewoon een personage. Een man die een typetje doet in zijn youtube channel. Een dikke agressieve nerd. Maar als je deze video kijkt zie je gewoon dat hij normaal is :)

Geplaatst:

Geniaal.

Ik heb een aantal filmpjes net van hem gekeken en heb erg gelachen. Maar om deze had ik gewoon echt de slappe lach:

GENIAAL!!!

Sub :tu:

Buikpijn van 't lachen. :7

Geplaatst:

Typical American. ;p

Mrja, wel mogen cheaten in singleplayer, maar niet modden. Best maf. Nja, ik speel het toch alleen offline en niet op de PC.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...