Jump to content

Golf


Source

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik ben bezig met het behalen van 100% in mijn single-player carrière en ik ben al een aardig eindje op weg, echter krijg ik het maar niet voor elkaar om die golf challenge te halen, ik heb een beetje op youtube gekeken maar ik doe niet echt iets anders dan die mensen daar doen, ik heb vandaag ongeveer 4 uur gespendeerd aan het golfen maar ik krijg het maar niet voor elkaar om iedere hole onder par te krijgen binnen één golf sessie.

Hebben jullie misschien tips over hoe je gamekkalijk het golfen kan halen halen?

Alvast bedank!

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet een beetje rekening houden met het terrein. Als het terrein niet vlak is rolt de bal uiteraard naar beneden. Ook bij het putten daar rekening mee houden. Als je bergop moet putten mag je best iets harder slaan dan dat gele target point, andersom als je bergaf moet putten. Als je te hard slaat gaat de bal er over.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moest er ongeveer vijf keer over doen. Zo lang je maar ver genoeg van die zandputten wegblijft zit je meestal wel goed. Er staat wel ergens een boom op het terrein waar je bal altijd in vast komt te zitten en dan loodrecht naar beneden valt, maar dat is bijna onvermijdelijk en waarschijnlijk een foutje van Rockstar. Je kan de challenge trouwens ook in je eentje doen, je hoeft niet per se een medespeler te hebben. Ik vond dit veel makkelijker omdat je dan veel minder afleiding hebt. Verder komt het er grotendeels op neer om "Perfect" te slaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Eerste paar holes ging bij mij ook niet echt lekker tot dat ik er langzaam inrolde, op de PS4 heb ik er maar één potje over gedaan. Lijken allemaal voor de hand liggende tips maar hier lette ik altijd op: Probeer de eerste slag met de club te pakken die het verste kan slaan. Als je dan nog niet aan putten toe komt dan ook je club aanpassen aan de afstand die je nog moet. Let op terrein en wind. En ja soms is het even oefenen voordat je het in de gaten krijgt. Mij resultaat was 1 of 2 slagen onder par.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...