Jump to content

Linkerkant / Rechterkant aimen?


GospGTA

Recommended Posts

Hi allemaal,

Topic naam is een beetje vaag, maar wist niet hoe ik het beter kon verwoorden.

Normaal als ik aimde in third person, keek ik vanaf de linkerzijde naar het character en het wapen.

Alleen sinds gister, als ik nu aim dan kijk ik vanaf de rechterkant van het character en het wapen (wat overigens veel fijner is)

Ik dacht dat het misschien een fout was, maar vandaag opnieuw ingelogd etc en ik heb het nog steeds.

Ik heb in mijn settings gekeken welke setting dat zou kunnen zijn maar tot nu toe niets gevonden...

Weet iemand welke setting dat is?

Ik hoop dat mensen snappen wat ik bedoel.

GospGTA

Bewerkt: door GospGTA
Link to comment
Delen op andere websites

Hi allemaal,

Topic naam is een beetje vaag, maar wist niet hoe ik het beter kon verwoorden.

Normaal als ik aimde in third person, keek ik vanaf de linkerzijde naar het character en het wapen.

Alleen sinds gister, als ik nu aim dan kijk ik vanaf de rechterkant van het character en het wapen (wat overigens veel fijner is)

Ik dacht dat het misschien een fout was, maar vandaag opnieuw ingelogd etc en ik heb het nog steeds.

Ik heb in mijn settings gekeken welke setting dat zou kunnen zijn maar tot nu toe niets gevonden...

Weet iemand welke setting dat is?

Ik hoop dat mensen weten wat ik bedoel.

GospGTA

Je bedoelt richten van schouder tot schouder?

Ik weet wat je bedoelt, maar er is geen specifieke knoppencombinatie hiervoor.

Wel heb ik een video gevonden die misschien wat meer hulp biedt:

Link to comment
Delen op andere websites

Hi allemaal, Topic naam is een beetje vaag, maar wist niet hoe ik het beter kon verwoorden. Normaal als ik aimde in third person, keek ik vanaf de linkerzijde naar het character en het wapen. Alleen sinds gister, als ik nu aim dan kijk ik vanaf de rechterkant van het character en het wapen (wat overigens veel fijner is) Ik dacht dat het misschien een fout was, maar vandaag opnieuw ingelogd etc en ik heb het nog steeds. Ik heb in mijn settings gekeken welke setting dat zou kunnen zijn maar tot nu toe niets gevonden... Weet iemand welke setting dat is? Ik hoop dat mensen weten wat ik bedoel. GospGTA
Je bedoelt richten van schouder tot schouder? Ik weet wat je bedoelt, maar er is geen specifieke knoppencombinatie hiervoor. Wel heb ik een video gevonden die misschien wat meer hulp biedt:

Dat is inderdaad precies wat ik bedoel, vind hoe het nu staat (over de rechter schouder) veel fijner dan de linker... :-)

Thanks voor de video.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet op welk platform je speelt maar, ik weet wel dat als je richt met je wapen dan op de linker of rechterstick moet klikken.

Edit: antwoord is al gegeven in de video.

Bewerkt: door NickOwnage
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet op welk platform je speelt maar, ik weet wel dat als je richt met je wapen dan op de linker of rechterstick moet klikken.

Edit: antwoord is al gegeven in de video.

Linker stick is voor Stealth mode en rechter om je wapen in te zoomen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...