Jump to content

gekochte vacca en overlord entinty xf


ddvnl

Recommended Posts

hallo

ik heb 2 gekochte wagens de vacca en de overlord entinty xf alleen ik kan ze niet verkopen bij bijde komt niet eens het sell optie testaan

wie kan me daar bij helpen met wat ik daar aan kan doen?

mvg

ddvnl

Link to comment
Delen op andere websites

Deze voertuigen kun je met een hoger rank (weet niet precies welke) verkopen.

ooowh okee , wat die pegassie zentorno die kon ik wel gewoon verkopen ben nu lvl 79

Dan zou hij de Vacca en Entity XF ook moeten kunnen verkopen ERRWINS

Bovendien zit er geen limiet kwa rank op het verkopen van voertuigen dus ik weet niet waar je deze onzin vandaan haalt.

ddvnl, hoelang heb je je Vacca en Entity XF al? En heb je ze legit gekocht of via een glitch/bug/etc.?

Link to comment
Delen op andere websites

ehm zo rond de tijd dat hij uit kwam op ps 3 , ja heb ze legit gekocht de enige die ik via een glitch heb is die auto van merry weather maar voor de rest heb ik al me autos legit gekocht

Link to comment
Delen op andere websites

Deze voertuigen kun je met een hoger rank (weet niet precies welke) verkopen.

ooowh okee , wat die pegassie zentorno die kon ik wel gewoon verkopen ben nu lvl 79

Dan zou hij de Vacca en Entity XF ook moeten kunnen verkopen ERRWINS

Bovendien zit er geen limiet kwa rank op het verkopen van voertuigen dus ik weet niet waar je deze onzin vandaan haalt.

ddvnl, hoelang heb je je Vacca en Entity XF al? En heb je ze legit gekocht of via een glitch/bug/etc.?

Eigen ervaring, want toen ik onder rank 100 was, kon ik nooit een duurdere auto verkopen. Wanneer ik rond de 120 zat, probeerde ik het nog eens, en toen wou het wel..

Link to comment
Delen op andere websites

hallo

ik heb 2 gekochte wagens de vacca en de overlord entinty xf alleen ik kan ze niet verkopen bij bijde komt niet eens het sell optie testaan

wie kan me daar bij helpen met wat ik daar aan kan doen?

mvg

ddvnl

Heb je vandaag al eerder een voertuig verkocht. Je kan namelijk per dag 1 (of ingame 1 dag) voertuig verkopen aan de Los Santos Customs. Dit met oog op de vele glitches die zijn gebruikt om snel geld te kunnen krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik gister was het me eerste auto wat ik wou verkopen, maar kamp met deze probleem al van af dat ik hem had op de ps 3 op de 1 of ander manier is de optie om teverkopen weg

Link to comment
Delen op andere websites

als je een auto van de website hebt gekocht zou je hem altijd moeten kunnen verkopen ook al heb je er net 1 verkocht.

ik geloof dat dat een bug was voor auto's die je voor een bepaalde update lang geleden hebt gekocht.

stuur rockstar een suport ticket

Bewerkt: door nolms
Link to comment
Delen op andere websites

ehm zo rond de tijd dat hij uit kwam op ps 3 , ja heb ze legit gekocht de enige die ik via een glitch heb is die auto van merry weather maar voor de rest heb ik al me autos legit gekocht

Je hebt hem dus zo snel mogelijk gekocht sinds je GTA V had. Dan ben ik bang dat je je Entity XF en Vacca niet kan verkopen, omdat gekochte voertuigen boven de 100.000$ voor Patch 1.14 (dacht ik) niet verkocht kunnen worden, waarschijnlijk is jouw online gebugged, want dit was met een latere patch gefikst. Ik zou als ik jou was even een ticket naar Rockstar sturen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...