Timovich Geplaatst: 27 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2005 (bewerkt) Raten Bewerkt: 27 augustus 2005 door Timovich Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
unreal Geplaatst: 27 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2005 Timovich. ik vin hem heel vet!!! je krijgt een 9/8 10 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 27 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2005 Wat vinden julie van dit sigje? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Slimm Geplaatst: 27 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2005 Rate @ Bjorn, Hijs wel aardig, maar erg kaal en ik hou meer van brush etc. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 27 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2005 (bewerkt) Ik vind hem heel mooi weer eens wat anders alleen die lichte witte brush erover is niet zo mooi dan zie je het plaatje niet duidelijk. 9/10 Bewerkt: 27 augustus 2005 door Giorgo Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 28 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2005 Ziet er goed uit, de kleuren passen goed bij elkaar. Een 8/10. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorge_F Geplaatst: 28 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2005 Hij is mooi, maar je hebt wel eens mooiere gehad . Een 8.5/10 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 28 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2005 (bewerkt) Wat vinden julie van deze? en welke is de mooiste?? of deze? Bewerkt: 28 augustus 2005 door bjorn13 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Slimm Geplaatst: 28 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2005 Vanaf nu 2 Posts per persoon per dag in dit topic! Ik wil dit topic graag open houden en daarom het lieft een keer een post om een sig te showen (of 2 sigs te showen) en eentje om een andere te raten. Ook hoeft er door leden niet gezegt te worden als iemand meer doet, daar ben ik voor! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 28 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2005 Vanaf nu 2 Posts per persoon in dit topic!Ik wil dit topic graag open houden en daarom het lieft een keer een post om een sig te showen (of 2 sigs te showen) en eentje om een andere te raten. Ook hoeft er door leden niet gezegt te worden als iemand meer doet, daar ben ik voor! even een vraage je hé slimm uhm bedoel je niet 2 posts per dag of bedoel je 2 posts en daarna niks meer!! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Slimm Geplaatst: 28 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2005 2 Posts per dag natuurlijk Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 28 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2005 Wat vinden julie van deze?en welke is de mooiste?? of deze? maar willen julie even zegen welke de mooiste is dan kan ik die las sig gebruiken Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 28 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2005 Eerst is het mooiste. 7/10 vind ik hem. Die laatste is Niet zo mooi. De pattern overlay zit voor de render dat is niet zo mooi.6/10 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 28 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2005 Die van Sonic, hij springt er gewoon uit. 9/10. Mijn sig? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 28 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2005 Hm.. Ja, Je moet je Plaatje meer inblenden. En De kwaliteit verhogen. Dat doe je zo : Gaussian Blur op de render op 5px. Dan druk op Ok. Dan op Edit -> Fade Gaussian blur. Op Overlay of Soft light. Is veele beter. Maar nu is hij een 6je waart. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts