Silverwing Geplaatst: 28 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2005 En wat vinden jullie van deze Signature. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 28 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2005 (bewerkt) En wat vinden jullie van deze Signature. 7/10!! iets te lichte kleure... jij hebt al VEEEEL EN VEEEL mooiere gemaakt hoor!!!! wat vinden julie van deze??? EDIT: Kwas het vergete dat je maar 2 posts mogt srry slimm Bewerkt: 28 augustus 2005 door bjorn13 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 28 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2005 Mooi effect, maar verder wel simpel. En je hebt hem van de tutorials. Niet dat het uitmaakt hoor. Een 7/10. Rate bij mij de sig die in de handtekening zit. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 28 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2005 7.5/10. Vind de render iets te donker, waardoor je hem niet goed kunt zien. Mijne? die ik nu als sig gebruik . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stino Geplaatst: 28 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2005 (bewerkt) Vet, is dat van SWAT? 8.5 Rate mijn sig :'D Bewerkt: 28 augustus 2005 door Stino Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Maze. Geplaatst: 28 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2005 (bewerkt) Mooi gemaakt, 8.5/10 Rate deze sig die Stino voor mij heeft gemaakt: Bewerkt: 28 augustus 2005 door BoterBal Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gunslinger Geplaatst: 28 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2005 Die is echt mooi BoterBal! Echt super! Een keer eens wat anders! Een 9.75 En wat vinden jullie van deze? (klik) Het is een logo voor een forum waar ik admin van ben, het lijkt me geen reclame want er staat geen link bij. Gunslinger Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorge_F Geplaatst: 29 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2005 Ik vind hem wel mooi gemaakt... 7.5/10 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassie_94 Geplaatst: 29 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2005 Als ik jouw sig zou moeten raten, Jorge_F dan zou ik hem een 7.5 geven.. Willen jullie mij sig raten? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stino Geplaatst: 29 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2005 (bewerkt) 8.9, omdat ik HALO fan ben Rate mijn iets Bewerkt: 29 augustus 2005 door Stino Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PuffDawg Geplaatst: 29 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2005 8/10 mooie effect rate bij mij de sig maar Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 31 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2005 Mooie, erg goed! Een 8.5. Rate bij mij ook de sig in de hantekening. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 31 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2005 Froodoo: Tekst is wel appart, leuk gedaan. De kleuren vind ik niet mooi in elkaar overlopen, en al die tech brushes op een hoopje aan de rechterkant van je sig vind ik ook niet zo erg passen. Misschien moet je een proberen met grote renders te werken, daar bedoel ik mee niet een kleine render in je signature doen zodat je er alles van ziet zeg maar. 6,2/10 Hey guys, Dit is mijn nieuwe signature! Rate en reageer please! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 31 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2005 Mooi gedaan levi. Maar geef het een zwart randje he Heel Leuk bedacht , eigelijk. Mooi geblend. Alles is mooi eigelijk.Alleen geef het een rand. 7,8/10 Rate deze maar Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 31 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2005 (bewerkt) Er zit ook een rand omheen alleen zie je het hier niet, komt omdat de achtergrond van het forum licht is volgens mij. Op een ander forum zie je het wel. 1px randje (wit) / softlight. Synchro: Mooie achtergrond alleen vind ik de tekst beetje meevallen, het past niet bijde sig. 7,4/10 Silverwing: Mooie signature dude, goed uitziende achtergrond. Tekst mag wel wat beter, iets meer pit mag het hebben. Verder is het een hele nette sig. 8,7/10 Bewerkt: 31 augustus 2005 door .Levi. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts