Silverwing Geplaatst: 31 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2005 Heel erg mooi Synchro, kleuren lopen goed inelkaar en zachtjes gebrusht. Alleen vindt ik je tekst niet zo passen, maar het is erg mooi. 9/10 Rate mijn nieuwe sig eens. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 31 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2005 Mooi. Je laat die lichtbol ook opmerken. 9.5/10 Deze wall? ps: Dat Froop & B heb ik neergezet dat ik hem heb gemaakt. Met de taakbalk die ik heb zie je dat niet. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 31 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2005 Mooi maar makkelijk... 6 Rate deze eens En Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 31 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2005 (bewerkt) Bij de eerste is spawn iets te donker. dus 8.5/10. Bij die 2e is het niet echt mooi geworden dat je over het poppetje heen hebt gebrusht, dus ook een 8.5. Wat vinden jullie van deze sig? Bewerkt: 31 augustus 2005 door Froop Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timovich Geplaatst: 31 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2005 Je naam is echt heel klein Mooie achtergrond. Een 8,5 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 31 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2005 Mooie sig. Vooral die overlopingen van de gradient. 9/10. Een sig die ik net heb gemaakt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Slimm Geplaatst: 31 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2005 Te felle achtergrond, render past niet, tech is niet goed gedaan.. Sorry, jij kan veel beter.. 5/10 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 31 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2005 Moet ik nu deze van jou raten Slimm? Ik doe het toch maar. Ik vind het poppetje wel erg leuk alleen vind ik de kleuren minder mooi erbij passen. Te veel ''rood''. En de tekst '' Slimm A Legend Returns '' is ook wel een leuke tekst. Als cijfer krijg je van mij een......: 7 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 31 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2005 Hier 2 gloednieuwe signatures van mij. Reageer & Rate plz. Final Fantasy: GUN: Geef je mening! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 1 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2005 Wazaa.. Mooi! 2 x een 9! Deze: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 1 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2005 Mooi, de achtergrond wazig gemaakt, maar verder vind ik 'm eigenlijk niet zo bijzonder. Een 6.5 Rate bij mij de sig in de handtekening. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 1 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2005 Mooi, de achtergrond wazig gemaakt, maar verder vind ik 'm eigenlijk niet zo bijzonder. Een 6.5Rate bij mij de sig in de handtekening. Opzich wel mooi, alleen de kleuren passen niet echt bij elkaar. 7.5/10 Wat vinden jullie hier van? Er zit een glans over de tekst. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
unreal Geplaatst: 1 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2005 ik vind de glans heel mooi is daar een tutorial over? alleen je naam is een beetje klein dat maakt hem minder mooi. 8/7 10 :'D Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
unreal Geplaatst: 1 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2005 ik vind de glans heel mooi is daar een tutorial over? alleen je naam is een beetje klein dat maakt hem minder mooi. 8/7 10 :'D . rate voor mij deze heb ik gauw gemaakt ik kan pas zints kort lampen laten flikkeren op deze deed ik dat voor het eertse keer. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 1 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2005 ik vind de glans heel mooi is daar een tutorial over?alleen je naam is een beetje klein dat maakt hem minder mooi. 8/7 10 :'D . rate voor mij deze heb ik gauw gemaakt ik kan pas zints kort lampen laten flikkeren op deze deed ik dat voor het eertse keer. Niet mooi! 5/10! Paint-achtig! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts