Gunslinger Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2005 Ik vind de 2e het mooist. De achtergrond is heel mooi gemaakt, en er zijn ook mooie kleuren gebruikt. De 1e: 8.5 De 2e: 8.8 Mooi werk! Gunslinger Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kortman_8 Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2005 Please rate my sig. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2005 (bewerkt) Ik vind de achtergrond mooi. Maar je gebruikt meestal de zelfde font. Kijk eens bij Da Font Download de font die je wilt. En je render ( het plaatje ) mag ook geblend worden.. Effe vergeten te rate Een 6,7 Bekijk de tut van Slimm Rate deze ook eens.. Bewerkt: 10 september 2005 door Synchro Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2005 (bewerkt) Rate mijne pleas @Synchro 6 Bewerkt: 10 september 2005 door Only_Gino Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big-Bear Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2005 Ik vind deze helemaal niet mooi 5.5/10, die letters zijn niet mooi, en ik vind de brush ook lelijk Rate die van mij Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2005 Ik vind 'm eerlijk gezegd een beetje simpel, maar verder wel mooi. Een 7. Rate bij mij deze sig: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2005 Niet mooi. Je brusht het plaatje aan 2 kanten en dat is lelijk. Probeer je plaatjes wat groter te houde, je hoeft ze niet helemaal te zien. En die tech brushes passen er ook niet bij. 4/10 voor de moeite. Mijn sig dan maar weer? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2005 Uhm een hele mooie hé 8/10 mooi die staaf late gloeie en tekst effect zo. rate deze maar beetje gestolen van slimm Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2005 (bewerkt) Hij is wat blokkerig. En je hebt hem "geleend" Een 5. Dit? Het is een logo'tje dat ik net heb gemaakt. En zal ik hem als sig doen? En mijn nieuwe orb? Bewerkt: 10 september 2005 door Froop Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
arnie Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2005 @ Froop: 1: ik vind de text echt heel mooi, welke font is dat? een 7/10 2:cool gemaakt, niet echt mijn genre maar wel mooi een 6.5/10 Wilt er iemand mijn nieuwe sig raten? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kortman_8 Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2005 En je render ( het plaatje ) mag ook geblend worden.. Sorry ik heb niet zoveel verstand van PS maar wat bedoel je dat mijn plaatje wel een keer ingeblend mag worden? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 11 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2005 En wat vinden jullie van mijn plasma bal? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 11 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2005 Tja het is niet echt mijn stijl maar het is wel mooi een 8 Ik heb nog een vraag waar kan je brushes vinden want op deviantart vind ik ze niet. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 11 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2005 klik! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 11 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2005 (bewerkt) Wat vinden jullie van deze?: Bewerkt: 11 september 2005 door marty Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts