Giorgo Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2005 Ik vind hem echt mooi gedaan goed bedacht zou ik zeggen, een 9/10 Rate deze Stino heeft hem gemaakt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorge_F Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2005 Een 7.5 De animatie is leuk gedaan en het lettertype is goed. Toch vind ik het plaatje van Eminem niet zo goed bij de achtergrond passen . En rate mijn sig eens ... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2005 Vet mooie sig!!! 9/10 die paarden er achter zal wel om DE HP te tonen zijn . Rate deze nog maar eens: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2005 Echt prachitg dude ik geef het een 10 die speakers die lichten echt zeer mooi. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2005 Rate eens: Niet op de kleine tekst letten.. :$ Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2005 Mooie sig, Synchro, ik geef 'm een 9 en dat doe ik niet vaak! Rate deze sig alstublieft: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Caltson Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2005 1) Zéér mooi maar wat eentonig,7.5/10 2)Mooi gemaakt,dus zo'n 8.5/10 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 24 september 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 september 2005 Rate mijn banner voor mijn website. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2005 Rate mijn banner voor mijn website. Heel mooi gemaakt voor een banner ! 9/10 Rate mijn sig.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2005 (bewerkt) Ook een mooie sig hoor, deze geef ik een 8.5. Rate bij mij deze banner die ik gemaakt heb voor mijn vaders website. Het is niet echt mijn stijl om het zo rustig te doen, maar mijn vader houdt daar van, dus... Banner P.s. Hij is een beetje groot om 'm zo hier te plaatsen, dus heb ik het met een link gedaan. Bewerkt: 24 september 2005 door Froodooo Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2005 Hahaha hij is lollog maar eentonig 6 Rate this creation by Stino Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2005 Mooi alleen de achtergrond kleur past er niet bij! 8/10 Wat vinden julie van deze kheb hem een beetje bewerkt: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster28 Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2005 die andere vond ik mooier want die rode lijnen om dat manetje verpest die speakers is mijn mening. 8.5/10 rate deze.(snel gemaakt) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2005 Mooialleen de achtergrond kleur past er niet bij! 8/10 Wat vinden julie van deze kheb hem een beetje bewerkt: Die is echt zooo van Timos afgekeken.. Dude, wees eens een keer orgineel en bedenk een eigen signature! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2005 Mooialleen de achtergrond kleur past er niet bij! 8/10 Wat vinden julie van deze kheb hem een beetje bewerkt: Die is echt zooo van Timos afgekeken.. Dude, wees eens een keer orgineel en bedenk een eigen signature! Waar heb jij het over? ik heb gewoon op google "DJ" ingtypt en toen kreeg ik dat manetje ik vind hem vet en toen heb ik hem gebruikt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts