rick15465 Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 (bewerkt) Wow die krijgt een 10/10 echt prachtig rate mijn huidige Bewerkt: 1 oktober 2005 door rick15465
Froodooo Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 Mooie sig, ik geef hem een 8.5. Rate mijn huidige sig (gemaakt door Silverwing).
Synchro Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 Mooie sig, ik geef hem een 8.5.Rate mijn huidige sig (gemaakt door Silverwing). Achtergrond vind ik niet echt mooi. En aan het lettertype kan gewerkt worden... 6,1 Gemaakt voor Rick.....
Thabit Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 (bewerkt) Super Synchro! 9/10. Gewoon lekker mooi Bewerkt: 1 oktober 2005 door Thabit
Johan O. Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 mooi 6.9/10 beetje geexperimenteerd en dit is er uitgekomen: rating please!
Froodooo Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 Een nogal simpele sig, Low-Co, je krijgt er een 6 voor. Rate mijn huidige sig eens.
Synchro Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 mooi 6.9/10beetje geexperimenteerd en dit is er uitgekomen: rating please! Een 5 , sorry. Mss kan je wat aan de renders werken. Om de kwaliteit te verhogen. Kies de Auto renders - Filter -> Gaussian Blur , 1px OK -> Edit -> Fade Gaussian Blur -> Op Soft Light of Overlay. De ziet het er beter uit. En je kan met zwart Brushes en dan Layer -> New Adjustment Layer -> Color Ballance. Het beste is meestal met White Background te starten!
Johan O. Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 (bewerkt) mooi 6.9/10beetje geexperimenteerd en dit is er uitgekomen: rating please! Een 5 , sorry. Mss kan je wat aan de renders werken. Om de kwaliteit te verhogen. Kies de Auto renders - Filter -> Gaussian Blur , 1px OK -> Edit -> Fade Gaussian Blur -> Op Soft Light of Overlay. De ziet het er beter uit. En je kan met zwart Brushes en dan Layer -> New Adjustment Layer -> Color Ballance. Het beste is meestal met White Background te starten! zo iets ?: @Froop mooi 8.2/10 Bewerkt: 1 oktober 2005 door Low-Co
Synchro Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 mooi 6.9/10beetje geexperimenteerd en dit is er uitgekomen: rating please! Een 5 , sorry. Mss kan je wat aan de renders werken. Om de kwaliteit te verhogen. Kies de Auto renders - Filter -> Gaussian Blur , 1px OK -> Edit -> Fade Gaussian Blur -> Op Soft Light of Overlay. De ziet het er beter uit. En je kan met zwart Brushes en dan Layer -> New Adjustment Layer -> Color Ballance. Het beste is meestal met White Background te starten! zo iets ?: @Froop mooi 8.2/10 Met render bedoel ik wel de plaatjes en niet de Lettertype oftewel font...
rick15465 Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 rate deze: Zelf gemaakt.Wel een paar tuts gevolgt
Gino Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 Niet slecht alleen had je beter wat meer met kleuren kunnen doen .. 7.5
Arjen Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 rate deze: Zelf gemaakt.Wel een paar tuts gevolgt Leuk, maar je had wat met de render en de achtergrond moeten doen. Wat meer effecten er over heen gooien. Tevens mag je hem ook niet gebruiken als signature (127Kb). 6.3/10 --- Rate mijn simpele, uitende signature. Tegen mensen die zeggen dat sommige signatures van leden simpel zijn; het gaat er niet om dat er allerlei effecten en snufjes omheen zitten, het gaat om het idee. Dat is het moeilijkste van het designen, het opborrelen van een idee.
arnie Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 (bewerkt) Jouw sig is nogal simpel, ik vind hem niet echt mooi nieuwe sig: Bewerkt: 1 oktober 2005 door arnie
Arjen Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 Jouw sig is nogal simpel, ik vind hem niet echt mooi Daarom vertelde ik iets extra's.. Blijkbaar neem je niet de moeite om 2 zinnen te lezen. btw. Jouw sig is leuk, maar het is altijd hetzelfde. Render + een brushachtergrond.
Recommended Posts