Synchro Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2005 Rate? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
arnie Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2005 (bewerkt) Mooi, vooral die achtergrond is mooi 8/10 Raten? Bewerkt: 2 oktober 2005 door arnie Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2005 Mwoa, ik weet niet wat ik er van moet zeggen. 7.5/10 Raten? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2005 Mooie kleuren... alleen je naam is iets te klein ________________ Rate deze even!! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gunslinger Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2005 Bovenste: Buiten het feit dat ik echt een schijt hekel aan die pokke kikker heb, zijn de kleuren en de achtergrond heel mooi. 8.8 Onderste: Spreekt me niet erg aan, maar de achergrond past goed bij die dame. 8 Wie wil deze raten? Ik heb hem wat aangepast, de letters van Gunslinger waren een beetje verpest bij de vorige. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stino Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2005 Mooi, ik geef je een 8.5 ervoor Wil je mijn sig raten? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 2 oktober 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2005 Vindt het niet zo erg speciaal, misschien de render beetje geblurd hebben.. Rate dit. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2005 Mooi 8.5 Rate mijn nieuwe sig : Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2005 (bewerkt) Ziet er prachtig uit, Silverwing, een 9 krijg je van mij, en zulke hoge cijfers geef ik niet vaak! Gino, een 8.5 voor jou, ook erg mooi! Rate mijn huidige sig (gemaakt door Silverwing). Bewerkt: 2 oktober 2005 door Froodooo Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rick_Mense Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2005 Froodoo prchtige sig ( eigenlijk moet ik prachtig silverwing zeggen ) maar je krijgt een 9/10 Wat vinden jullie hier van? Ik vind hem opzich wel grappig: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2005 (bewerkt) 4/10 .- Doe eens iets aan je tekst! de render beter uit knipen... Rate deze nog eens Bewerkt: 2 oktober 2005 door bjorn13 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2005 Oke ik heb het even in de gaten gehouden en sommigen leden denken er nog steeds niet aan. 2 posts per dag had ik gezegt en het staat ook onder aan het topic. Als ik niet zo aardig was hadden wel meer dan 10 mensen nu al een warn aan hun broek hangen. De gene die zich er nu niet meer aan houd krijgt een warn. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2005 En mijne nou ? [/img] Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2005 Leuk gedaan Gino! 7/10 Rate! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster28 Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2005 @jowx 10/10 10en geeft ik niet maar deze is masterlijk. rate deze.(hij is een beetje groot geworden.)(kb's) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts