Big-Bear Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2005 N!ce!!!!! 8/10 Rate mijn eerst self-made sig (niet afkraken) Ik weet alleen nog niks van tekst effects af Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2005 Een 6/10 je ziet er echt niks in. Download je fonts van www.dafont.com daar heb je mooie effecten met je text, dan is het veel mooier. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lucadinho Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2005 rate deze plz Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2005 (bewerkt) Leuke achtergrond, die tekst had beter gekund. 8/10 Rate m'n sig! Bewerkt: 2 oktober 2005 door jowx Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lucadinho Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2005 jowx mooi ik vind het een 9/10 goede renders en een mooie achtergrond Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rick15465 Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2005 Rate deze heel mooie skin gemaakt door mij: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
etix Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2005 @ rick15465 [ - ] Die vent had je wel wat mooier mogen uitsnijden, ik zie nog allemaal witte pixels. Daarnaast, hij lijkt me ook te licht voor zo een donkere achtergrond. Ook zijn de letters niet goed te lezen. [ + ] Het regen effect en de achtergrond zijn daarentegen goed gemaakt. Echter bliksemt het wel vaak . Omdat er bijna geen mensen op dit forum zijn die goed kunnen designen, waardoor op dit forum iedereen alles heel snel mooi vind, geef ik je toch een 6. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big-Bear Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2005 Check mijn 2e nieuwe sig, ik heb nu wat verbetringen gemaakt, heb zitten brushen, heb een gerenderd plaatje (1e keer rendering) en wat text effect RAte hem maar Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster28 Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2005 (bewerkt) - lettertype ziet er een beetje blokkerig uit. - beetje leeg. - ziet er voor de rest wel mooi uit. - 6.5/10 omdat ik weet dat je net pas met photoshop werkt. rate deze.(wel anders uit gekomen dan gehoopt.) (met de tut van TubS.) Bewerkt: 3 oktober 2005 door gangster28 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2005 Ik vind hem een beetje leeg. 7/10. Dit? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 3 oktober 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2005 Render is veel te donker en is haast niet ingeblend, tekst past totaal niet en het is wat "flauw". 5/10 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2005 Vet!!! 9.1/10 mooie kleuren, leuk gedaan die tekst aan de zijkant... _____ Rate deze 3 eens Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster28 Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2005 1.7/10 wel mooi gemaakt alleen ik mag die kikker niet. 2. 7.5/10 ziet er al beter uit met de richter. 3. 8/10 mooi dood aan crazy frog rate deze 2: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2005 Rate @ gangster28 : 5,7 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big-Bear Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2005 Heel mooi Check hier mijn Sence and Simpelty sig: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts