arnie Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2005 Wel cool gevonden van 'proud superlid' maar nogal leegjes 7/10 rate mijn huidige sig: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2005 (bewerkt) Wel cool gevonden van 'proud superlid'maar nogal leegjes 7/10 rate mijn huidige sig: Ik vind hem heel mooi ik geef hem een 8, ik heb er ook 1tje met Vice City stijl, vind hem redelijk goed gelukt. ik dacht dat het weer tijd voor een sig werd, dus deze heb ik ff in elkaar geflanst Bewerkt: 3 oktober 2005 door Tim14 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Ripper Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2005 mooi tim 14 alleen een beetje leeg 7/10 rate dit Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big-Bear Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2005 HIj is niet so mooi, ik vind het effect wat je heb toegepast zowiezo niet erg schitternd, en het is oook niet leuk van rate dit Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rick15465 Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2005 Rate deze: En alweer gemaakt door mij.De renderis dit keer beter uitgeknipt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2005 (bewerkt) Wel leuk. Behalve het lettertype en de kleur, en een border had ook gemogen. 6/10. Raten? (Dat naam is ervoor omdat ik ze op een forum verkoop) Bewerkt: 3 oktober 2005 door Froop Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Mafia Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2005 1 8/10 2 8/10 3 8/10 Mag ik de eerste bewerken en dan mijn naam erop zetten ? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
arnie Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2005 (bewerkt) edit: power was me voor jouw sig vind ik ik eigelijk niet echt mooi, het is gewoon wat text op een plaatje en de text is ook niet echt mooi... Hier is nog een oudere: rate? Bewerkt: 3 oktober 2005 door arnie Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2005 (bewerkt) 1 8/102 8/10 3 8/10 Mag ik de eerste bewerken en dan mijn naam erop zetten ? Nee. Anders heeft het geen zin om ze te verkopen. En stelen heeft geen zin want ik ben de enige met de .PSD file. Bewerkt: 3 oktober 2005 door Froop Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Mafia Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2005 Nee.Anders heeft het geen zin om ze te verkopen. En stelen heeft geen zin want ik ben de enige met de .PSD file. Oké maakt niet uit ! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2005 Niet zo onnodig reageren hé ! Rate deze maar heb ik net even eens gemaakt .. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
arnie Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2005 (bewerkt) Wel cool, maar rond de render is een dun wit randje, blend je plaatje een beetje en dat zal dan wel weg gaan een 8.5/10 en wil er nu iemand deze sig raten? Bewerkt: 3 oktober 2005 door arnie Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2005 Kunnen jullie niks anders maken dan alleen sigs met pixelstretch? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2005 Kunnen jullie niks anders maken dan alleen sigs met pixelstretch? Kan jij ook nog iets posten waar iets positiefs in staat? Als ze hier pixelstretch mooi vinden, wat is er dan mis aan. Dat jij er last van hebt is jouw probleem. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Johan O. Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2005 Kunnen jullie niks anders maken dan alleen sigs met pixelstretch? Kan jij ook nog iets posten waar iets positiefs in staat? Als ze hier pixelstretch mooi vinden, wat is er dan mis aan. Dat jij er last van hebt is jouw probleem. wat is dat pixelstretch ? Rate mijn huidige Sig (gemaakt door Power) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts