Froodooo Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2005 De auto ziet er mooi uit, voor de rest is hij een beetje leeg, ik geef er een 7 voor. Rate mijn huidige sig. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 4 oktober 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2005 Rate mijn nieuwe setje, ik ga de avatar waarschijnlijk nog aanpassen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Johan O. Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2005 mooi 8.5/10 Rate mijn sig: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2005 Er hebben vandaag 3 leden warns gekregen van levi nog wel 2 superleden, omdat ze nog al moeite hebben met de regel van 2 post per dag. Als we dit nog een keer zien dat de regel wordt overtreden gaat dit topicie op slot. En er komen dan geen soort gelijke Topics!! ----------- Btw. staat nu ook op de eerste pagina. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorge_F Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2005 @low-co, nogal simpel maar wel leuk . Een 7.0/10 Rate mijn sig please :'D! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
arnie Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2005 Haha, echt cool gevonden 8/10 rate: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Ripper Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2005 (bewerkt) mooi gedaan arnie alleen nogal raar lettertype 9/10 rate dit: Bewerkt: 4 oktober 2005 door gta ripper Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big-Bear Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2005 (bewerkt) Er hebben vandaag 3 leden warns gekregen nog wel 2 superleden, omdat ze nog al moeite hebben met de regel van 2 post per dag.Als we dit nog een keer zien dat de regel wordt overtreden gaat dit topicie op slot. En er komen dan geen soort gelijke Topics!! ----------- Btw. staat nu ook op de eerste pagina. Exabyte het spijt mij zeer, ik weet dat ik het verkeerd had gedaan, maar had t verkeerd begrepen, ik dacht alleen 2 posts een sig om te raten te posten Nogmaals mijn Excuses GTAripper: 8/10 Mooi gebrusht, mooie gernderd, en leuke tekst Rate mijn nieuwes: Bewerkt: 4 oktober 2005 door Big Bear Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2005 1 - Een 6 ik kan de tekst niet goed lezen & ik vind het nogal rare kleuren 2- Eigenlijk hetzellfde als hierbovem ^ Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Ripper Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2005 lollige sig gino 7/10 rate mijn ava en sig Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster28 Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2005 -roze vind ik niet zo mooie kleur(mijn mening) -beetje leeg -6/10 -rate deze. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big-Bear Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2005 Ver nice 8/10, mooi effect RAte deze eens, met Cactus Letters : Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
arnie Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2005 Wel cool gedaan, maar je kan de animatie ook voor altijd te laten gaan(zie screen) rate deze: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2005 Mooie achtergrond past zeker bij de render..!! Rate deze even: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Achille Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2005 (bewerkt) wel mooi een 7 zit je tegen mij te zeiken dat ik alleen maar pixelstretch gebruik maar zelf doe je ook niet anders,, beetje lomp hé! rate mijn nieuwe sig Bewerkt: 4 oktober 2005 door Mad Dogg Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts