Gta Ripper Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2005 6/10 rate dit" Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassie_94 Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2005 Mwah gaat: Doe er een border om blend je plaatje wat in en dan is ie al wat mooier . Rate dit Ik heb in het Ava en sig aanvraag topic gevraagd of iemand de text wil doen . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fabelous_P Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2005 (bewerkt) Bassie_94 8/10 wel mooi Rate deze van mij : En Deze : Ik heb pas Photoshop Cs2 dus ik snap er nog niet zoveel van,een vraagje hoe knippen jullie die popetjes zo mooi uit en zetten het in je sig Bewerkt: 5 oktober 2005 door Fabelous_P Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2005 Dat heet renderen. Er zijn 2 tuts in het sounds, movie en art forum. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster28 Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2005 @Froop mooie efecten ik vind allers wel mooi bij elkaar passen. 9/10 rate deze nog maar een keer. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Achille Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2005 Hardcore... wat moet ik zeggen, ik vind het btje racisten muziek, maat plaatje geef ik je een 5 voor.. Rate deze en rate mijn sig pls Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 5 oktober 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2005 Mooie sig Mad Dogg, helaas is ( hoe heet die nu weer ) niet zo goed ingeblend en je tekst vernietigt heel je sig.. 6/5 Rate mijn sig. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Achille Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2005 Wel mooi alleen achtergrond past niet bij het plaatje en de tekst is bijna onleesbaar Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2005 comments? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rick15465 Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2005 Dat is een mooie sig 10/10 +)border render goed uitgeknipt sjieke ice effect tekst is goed te lezen -)geen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster28 Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2005 rate deze.(was beetje met de brushes aan het spelen en toen kwam er dit uit) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fabelous_P Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2005 Gangster28 6/10 gaat wel Rate die van mij is : En Mijn Signature die ik nu heb :'D Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2005 allebei 5/10. Ik vind het gewoon niet mooi. Mijn sig raten? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2005 Er hebben vandaag 3 leden warns gekregen van levi nog wel 2 superleden, omdat ze nog al moeite hebben met de regel van 2 post per dag.Als we dit nog een keer zien dat de regel wordt overtreden gaat dit topicie op slot. En er komen dan geen soort gelijke Topics!! ----------- Btw. staat nu ook op de eerste pagina. Er is weer iemand die de regel heeft overtreed, en we hebben jullie gewaarschuwd. De gene die dat heeft gedaan heeft al eens een waarschuwing gekregen dus hij zou moeten weten dat je niet meer dan 2 keer in de topic mag posten. Tot over een tijdje.. Topic Closed. ---------------------- Edit: Hopelijk hoeft dit niet weer te gebeuren, want als een topic door iemand dicht gaat bederft het voor iedereen. Nogmaals 2 posts per dag! Topic Open... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fabelous_P Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2005 Rate It !!! En ik moet zeggen echt veel members op deze forum hebben echt wel talent hoor met dit Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts