Froop Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2005 Ik hield vroeger heel veel van Dragonball Z. Daarom maak ik nu mijn eigen dragonballs. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Freestyle Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2005 Lache, TIP: Dan kan je een zo'n dragon ball maken die over alle andere heerst, net zoals Lord of the Rings Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2005 Ik denk dat ik een keer alle dragonballs bij mekaar maak. Lijkt me wel leuk. Maar iemand mijn dragonball raten? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2005 Ik dacht dat je die gewoon van google af had gehaald ik zie geen verschil van die van de serie en jouwe En wat vinden jullie van mijn sig ? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Maze. Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2005 ik zie geen verschil van die van de serie en jouwe Serie: Froop: Oordeel zelf maar Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2005 mooi !!! 8/10 RATE even deze sig Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2005 ik zie geen verschil van die van de serie en jouwe Serie: Die wat jij van de serie vind zijn niet van de echte serie. Dit zijn ze; Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2005 kan iemand mijne ff raten ? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PuffDawg Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2005 (bewerkt) 8/10 zeer mooi maar bewegenden de letters eerst niet? wat vinden jullie van de mijne? *EDIT* ik ga er nu al bij zeggen dat het niet echt een kleurrijke sig is :$ heb ik 2minuten 34 seconden gemaakt(gechronomeerd :'D ) Bewerkt: 8 augustus 2005 door PuffDawg Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2005 Mwoa, je zei het zelf, niet kleurrijk, dus 7.5/10. Wat vinden jullie hier van? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PuffDawg Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2005 (bewerkt) WOW 10/10 zoiets heb ik nog nooit gezien hoe deed je dat? <-- een van men 6de sigs Bewerkt: 8 augustus 2005 door PuffDawg Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2005 Wel leuk. Met een tekstje erbij en misschien nog wat effecten geweldig. 8/10. En dit dan? Ik was aan het experimenteren. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2005 (bewerkt) Mooi froop!!!! 9/10 dat effect is cool!!! RATE? willen julie deze allemaal RATE? Bewerkt: 9 augustus 2005 door bjorn13 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MJinX Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2005 (bewerkt) 1ste siggy: 7 2de siggy: 4.8 (afgerond naar een 5, lol) 3de siggy: 6 4de siggy: 5 5de siggy: 6.2 ps. don't get mad?? Bewerkt: 9 augustus 2005 door MJinX Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2005 Cool bjorn13. Overall score 9.5/10. Wat vinden jullie hier van? En moet ik deze als sig gebruiken? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts