Achille Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2005 Ziet er goed uit, ben zelf ook fan van Tupac Rate mijn nieuwe sig: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2005 Ziet er goed uit, ben zelf ook fan van Tupac Rate mijn nieuwe sig: Mooi bedacht maar raare figuren.. 7 Rate? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2005 Mooi, maar mijn stijf niet echt, een 8. Rate ? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2005 Nogal simpel eigenlijk, maar opzich wel mooi, een 7. Rate mijn sig a.u.b. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Achille Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2005 Mooi ingebrushed maar zon saaie kleur vind hem niet mooi.. een 6. j kan veel beter Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stino Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2005 Zeer mooi, een 8.5 Het lettertype past er goed bij en mooi plaatje. Rate mijn sig Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2005 Nice, alleen je had die strepen bij je naam wat minder in de opacity kunnen doen. 8/10 Mijn nieuwe sig? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2005 Ik ben dan geen Moderator van het Graphics gedeelte, maar ik zeg wel even dit: Ik zie soms toch nog mensen meerdere keren posten dan dat het maximaal toegestaan is, ik denk niet dat jullie willen dat het topic weer op slot gaat? Daarom vraag ik om even te kijken hoevaak je al hebt gepost in dit topic vandaag, voordat je hier post . Ontopic: @Froop, Mooi gedaan met dat effect, ik vind hem eigenlijk veel mooier als je huidige Signature . Een 7,5 . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pitbull Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2005 achille---8,5 Stino----7 Froop---8,5 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaddyPimp Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2005 Wat vinden jullie van deze? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2005 DaddyPimp, ziet er mooi uit, maar wel simpel, je krijgt er een 7 voor van mij. Rate deze sig graag: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2005 Wat vinden jullie van deze? Flipside.. Feit: Je hebt alleen text er bij gezet, eigenlijk vind ik het niet hoger dan een 6 waard. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaddyPimp Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2005 Wat vinden jullie van deze? Flipside.. Feit: Je hebt alleen text er bij gezet, eigenlijk vind ik het niet hoger dan een 6 waard. Ja Net als de oude sig van Eclipse van MTV.com... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassie_94 Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2005 Rate dit: Wel simpel mjah Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2005 Beetje saai voor een animatie. Voor de rest wel leuk gemaakt. Leuke effectjes.. Beoordeel mn huidige handtekening. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts