Synchro Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2005 Nice , 8 Rates? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 9 oktober 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2005 @MClaw: Geweldige Signature, je bent erg origineel. 9.3/10 @Synchro: Vindt de achtergrond wat te 'ruw' en je render lijkt misvormd, je tekst spreekt me ook niet zoveel aan. 7/10 Probeer eens wat origineler te zijn.. Rate mijn nieuwe sig, zonder brushes. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2005 Zeer mooi,zoals altijd . Alleen is hij zo klein. 8.5 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2005 Goede sig, Gorgio, met mooi brushwerk, een 7.5 krijg je ervoor. Rate deze sig: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Mafia Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2005 Giorgo hoezo staat er onderin Levi in jou sig Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twenty Eyes Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2005 Giorgo hoezo staat er onderin Levi in jou sig volgensmij was dat ze naam vroeger, dat hij hem heeft veranderd Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2005 Lol, levi is een mod hier.. Sig ripper Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2005 Ik weet zeker dat levi dat neit heeft gemaakt, zijn niveau is veel hoger. Niet om je te beledigen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2005 Mensen, hahaha Froop ,levi is 9999 maal beter dan mij, mar levi heeft me al zoveel geholpen dus ik wou iets voor hem terug doen en hij ei maak een sig en dat heb ik gedaan daarom staat er levi onderaan. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2005 Wat vinden jullie van deze 2? dit zijn zo ongeveer mijn eersten ben net begonnen met photoshop. Heb dan ook nog geen lettertype, en haast geen brushes gedownload. Misschien verder tips van wat beter kan bijv.? Alvast bedankt! ------------------- Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
arnie Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2005 Het zijn wel mooie sigs, maar er is nog wel wat werk aan, blend je render anders wat. Maar towh heel mooi voor een beginneling. Rate deze: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2005 Leden aub let even op de 2 posts per dag. Dank u. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino Geplaatst: 10 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2005 Raten ? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 10 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2005 Een beetje leeg. 6/10 Mijn huidige sig? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 10 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2005 @Froop Leuk gedaan met donkere achtergrond en dan die brushes, alleen vind ik die stralen wat minder vooral omdat er een blauw tintje aanzit en een beetje erg overdreven is gemaakt. Verder ziet alles er wel netjes uit. Render mocht wel ietjes beter, want het gezicht en het bovenste gedeelte is niet zo erg goed te zien, beetje licht inval inbrengen? Cijfer 7,8 Ps: Ik vind dit soort antwoorden wel wat leuker dat alleen: Ziet er goed uit een 7. Meer commentaar is leuk om te lezen. Rate mijn huidige signature. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts