Froop Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2005 (bewerkt) De render en je ekst is best licht, als je hem wat dinerder had gemaakt, denk ik dat hij er mooier uit was gekomen. Iemand mijn lay-out nog een keer raten? Bewerkt: 15 oktober 2005 door Froop Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2005 Is een goede, overzichtelijke layout, Froop. Uw eindcijfer is een 8. Wie wil mijn sig nog eens raten? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2005 Je sig is veelste licht, en dat effect past er echt niet bij je tekst is ook niet zo mooi! 5/10 _____________________________ Wil iemand deze rate? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stino Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2005 Ik vind de auto een klein beetje uitgerekt, maar voor de rest mooie text en mooi patchwork! een 8/10 Rate mijn sig: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Achille Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2005 Ziet er erg mooi uit, het lijkt net alsof het is geschilderd en de tekst is ook mooi.. een 8.342. Wilt iemand mijn huidige sig raten behalve de o'zo negatieve bjorn Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mcbeat Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2005 Bjorn13 : 7/10 Mooi !!! Stino : 8/10 Lijkt op een schilderij echt mooi Achille : 7/10 niet veel over te zeggen Rate die van mij !!! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twenty Eyes Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2005 (bewerkt) Rate mijn Sig+avatar. Mijn aller eerste dingen met photoshop Bewerkt: 15 oktober 2005 door Twenty Eyes Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PuffDawg Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2005 (bewerkt) ava:6/10 de kleuren passen niet bij de clouds Sig:7/10 hetzelfde als bij de ava je hebt eigenlijk gewoon een prentje genomen met cluods en dan op overlay ofzo.. rate bij mij deze maar PS Bezerker is de naam van mij op een ander forum Bewerkt: 15 oktober 2005 door PuffDawg Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2005 @PuffDawg: Hey ziet er goed uit kerel. Jullie worden alsmaar beter gewoon, top ga zo door. Leuk gedaan dat je delen van zijn lichaam op de achtergrond ziet gemixt. De tekst mag wel ietsjes beter, mischien op overlay? En wat ook misschien nog kan doen is een nieuwe layer maken en dan even op overlay zetten en dan met wit brushen op je sig. Je ziet dat wat vellere kleuren en wat lichte plekjes. Verder netjes gedaan. Je krijgt een 8,4 Keep up the good work iedereen! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twenty Eyes Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2005 Rate: Sig Avatar 2e keer dat ik met photoshop iets heb gemaakt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaddyPimp Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2005 SigAvatar 2e keer pas? Ze zijn heel goed gelukt voor je 2e keer! Sig: Mooie effecten, mooi plaatje, alleen de kleur van de tekst past er niet zo goed bij... Av: Hetzelfde, Je krijgt van mij een 8.5/10! Rate de mijn 50 Cent Sig ook even Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2005 Mwa wel leuk gedaan ... alleen iets te standaard lettertype voor de rest wel leuk rate mijn nieuwe Chevy Suburban sig Greetz GizmO Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2005 Leuk Alleen is de Chey van slechte kwaliteit en dat verpest het een beetje min of meer Rate mijn avatar Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pitbull Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2005 Rate mijn avatar 7/10 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rick15465 Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2005 Ik vind hem maar leeg maar de tekst is wel mooi een 7/10 rate mijn ava niet door mij gemaakt maar door euh ik weet het niet sorry die hem gemaakt heeft Schycro dacht ik Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts