Juice Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2005 @Bjorn, je bovenste is gewoon genept van Synchro, of hij heeft die voor je gemaakt, kan je nou nooit zelf even een sig maken, met een eigen steil? De andere, niet zo'n prachtige achtergrond met een geblurde auto die niet is ingeblend, tekst is ook niet geweldig Mijn advies, volg eens wat tuts, leer meer dingen en ontwikkel een eigen steil.. hallo Bjorn maakt zelf ook hartstikke veel sigs hoor! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2005 (bewerkt) Ja, maar omdat die bovenste heel veel op een oude sig van Synchro lijkt, zei Slimm dat. De stijl die hij heeft is een auto, een achtergrond, blur en tekst. Dat is juist saai, bedenk iets origineels! @ Froop, vorige pagina, De strook met de lichtblauwe kleur is eigenlijk gewoon zo gevormd met Bevel & Emboss, en jammer dat je dan zo'n gele lijn krijgt. En de tekst ben ik nooit goed in geweest Bewerkt: 29 oktober 2005 door Thabit Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2005 De strook met de lichtblauwe kleur is eigenlijk gewoon zo gevormd met Bevel & Emboss, en jammer dat je dan zo'n gele lijn krijgt. En de tekst ben ik nooit goed in geweest Dit kan je best veranderen onderaan het Bevel & Emboss venster. Daar zie je meestal 2 kleuren, wit en zwart, die staan allebei op 75%, wit en blauw lijkt ook niet erg mooi. Zet hem dan volgende keer op 100% of een andere kleur. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2005 Zo, een beetje veranderd. Nu weer ontopic . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2005 @Bjorn, je bovenste is gewoon genept van Synchro, of hij heeft die voor je gemaakt, kan je nou nooit zelf even een sig maken, met een eigen steil? De andere, niet zo'n prachtige achtergrond met een geblurde auto die niet is ingeblend, tekst is ook niet geweldig Mijn advies, volg eens wat tuts, leer meer dingen en ontwikkel een eigen steil.. Ja... Maar ik heb geen enkele tut gevolgd, niks naageaapt ! en synchro zou nooit zon sig maken voor mij! Ik weet het ik ben slecht in photoshop ( ben ook maar een beginer ) ik heb ook niet veel inspiratie..... En dan nog ik zou hem toch niet als sig nemen ik wouw gewoon nog wat oefenen en dan hier showen, kijken wat ze er van vinden. Maarja ik wil natuurlijk geen ruzie (met niemand!!!) dus vat het niet verkeerd op wat ik zeg. @ Bjorn13. Die Skyline heb ik vaker gezien, dat is gewoon een plaatje van het internet, ook echt dat het zo donker is en met dat effect. Een beetje blur erover en je bent klaar. @ thabit: Waar moet ik dan mijn plaatje's haallen??? (internet DUH) Maak jij dan maar eens zoiets! Ik heb ook al 10000...keeren gezegt dat ik een n00b ben in photoshop! Maarnu zal ik maar weer on-topc gaan: Wat vinden julie van deze? Heb ik een tijdje terug gemaakt.: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juice Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2005 die van mario is lache Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2005 die van mario is lache Sorry dat ik nu 3 x gepost heb . Maar juice WIL JE AUB ook WAT COMMENTAAR EN CIJFER's geven? want dit lijkt op spammerig gedrag! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juice Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2005 sorry hoor! Die van Mario geef ik een 7.5/10 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 29 oktober 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2005 @Juice: 2 posts per dag... Rate mijn nieuwe sig Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
T@rget Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2005 Rate mijn sig (Ik had hem net aan gevraagt met deze auto toen ik die sig met precies de zelfde auto in die sig van bjorn13 maar ik vind die auto zo mooi dat ik hem lekker laat staan) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
arnie Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2005 (bewerkt) Wel cool met die lichten en neon maar wel nogal leeg... 6/10 rate: EDIT: heb ook een nieuwe ava gemaakt: Bewerkt: 29 oktober 2005 door arnie Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Freestyle Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2005 Signature: Vind hem wel een beetje saai..maar leuk bedacht 6 Avatar: Leuk gedaan 8 Rate mijne ook geleik even Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 30 oktober 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2005 Een wit zwart plaatje Pixelstretchen geeft een wit zwart effect over heel je sig. Rare brushes heb je gebruikt, 6/10 Rate mijne Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rick15465 Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2005 Niet echt mijn stijl maar als ik geen stijl had gaf ik je een 8/10 en nu een 6,5/10 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2005 ik geef hem een 6 hij is niet echt mooi maar het lettertype wel. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts