Jump to content

Photoshop Art Raten!


Silverwing

Recommended Posts

@Bjorn, je bovenste is gewoon genept van Synchro, of hij heeft die voor je gemaakt, kan je nou nooit zelf even een sig maken, met een eigen steil? :N

De andere, niet zo'n prachtige achtergrond met een geblurde auto die niet is ingeblend, tekst is ook niet geweldig :-(

Mijn advies, volg eens wat tuts, leer meer dingen en ontwikkel een eigen steil..

hallo Bjorn maakt zelf ook hartstikke veel sigs hoor!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Froop

    99

  • bjorn13

    96

  • Giorgo

    68

  • Froodooo

    59

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja, maar omdat die bovenste heel veel op een oude sig van Synchro lijkt, zei Slimm dat. De stijl die hij heeft is een auto, een achtergrond, blur en tekst. Dat is juist saai, bedenk iets origineels!

@ Froop, vorige pagina,

De strook met de lichtblauwe kleur is eigenlijk gewoon zo gevormd met Bevel & Emboss, en jammer dat je dan zo'n gele lijn krijgt. En de tekst ben ik nooit goed in geweest :puh:

Bewerkt: door Thabit
Link to comment
Delen op andere websites

De strook met de lichtblauwe kleur is eigenlijk gewoon zo gevormd met Bevel & Emboss, en jammer dat je dan zo'n gele lijn krijgt. En de tekst ben ik nooit goed in geweest :puh:

Dit kan je best veranderen onderaan het Bevel & Emboss venster. Daar zie je meestal 2 kleuren, wit en zwart, die staan allebei op 75%, wit en blauw lijkt ook niet erg mooi. Zet hem dan volgende keer op 100% of een andere kleur.

Link to comment
Delen op andere websites

@Bjorn, je bovenste is gewoon genept van Synchro, of hij heeft die voor je gemaakt, kan je nou nooit zelf even een sig maken, met een eigen steil? :N

De andere, niet zo'n prachtige achtergrond met een geblurde auto die niet is ingeblend, tekst is ook niet geweldig :-(

Mijn advies, volg eens wat tuts, leer meer dingen en ontwikkel een eigen steil..

Ja...

Maar ik heb geen enkele tut gevolgd, niks naageaapt ! en synchro zou nooit zon sig maken voor mij!

Ik weet het ik ben slecht in photoshop ( ben ook maar een beginer :t ) ik heb ook niet veel inspiratie.....

En dan nog ik zou hem toch niet als sig nemen ik wouw gewoon nog wat oefenen en dan hier showen, kijken wat ze er van vinden.

Maarja ik wil natuurlijk geen ruzie (met niemand!!!) dus vat het niet verkeerd op wat ik zeg.

@ Bjorn13. Die Skyline heb ik vaker gezien, dat is gewoon een plaatje van het internet, ook echt dat het zo donker is en met dat effect. Een beetje blur erover en je bent klaar.

@ thabit:

Waar moet ik dan mijn plaatje's haallen??? (internet DUH)

Maak jij dan maar eens zoiets!

Ik heb ook al 10000...keeren gezegt dat ik een n00b ben in photoshop! ^_^

Maarnu zal ik maar weer on-topc gaan:

Wat vinden julie van deze?

Heb ik een tijdje terug gemaakt.:

untitl66ed18nd.jpg

untitledhhh13ru.jpg

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Rate mijn sig (Ik had hem net aan gevraagt met deze auto toen ik die sig met precies de zelfde auto in die sig van bjorn13 maar ik vind die auto zo mooi dat ik hem lekker laat staan)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...