arnie Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 (bewerkt) Biohazard, jouw sig is echt niet mijn stijl Ik geef hem een 5/10 Rate: Bewerkt: 31 oktober 2005 door arnie
bjorn13 Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 Mooi alleen die achtergrond past er niet bij! 8/10 Rate deze? heb hem wat verandert.
.Levi. Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 @Bjorn: Ik vind de auto wat te blurry, verder een leuke achtergrond met leuke tekst. 7/10 Rate mijn nieuwe sig.
~> GizmO <~ Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Geplaatst: 1 november 2005 Vet gemaakt ... achtergrond past goed bij het meisje ... En nog van een leuk spel ook ... 9/10 Sig Ava Raten maar
~> GizmO <~ Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Geplaatst: 1 november 2005 (bewerkt) Leuk, ik vind hummers erg mooie auto's. Hij is alleen een beetje uitgerekt en ik vind het lettertype niet zo mooi. Probeer een ander lettertype te krijgen Ik mag geen links geven anders had ik je een mooie site gegeven [EDIT] Bedankt voor het melden Jorge @The mafia Klik hier voor lettertypes Ff snel uitleg instaleren 1. Download het lettertype dat jij mooi vind. 2. Open het bestand (meestal een rar). 3. Zet het .TTF (True Type Font) bestand op je bureaublad (Bij mij lukt het niet om alles vanuit die map te doen) 4. Dan ga je naar C:\WINDOWS\fonts. 5. Daar zie je allerlei lettertypes staan. Zet het .TTF bestand in die map en sluit het. 6. Start het programma en als het goed is staat hij nu tussen de lijst met lettertypes. Veel succes ermee Greetz GizmO Bewerkt: 1 november 2005 door ~> GizmO <~
Jorge_F Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Geplaatst: 1 november 2005 Leuk, ik vind hummers erg mooie auto's.Hij is alleen een beetje uitgerekt en ik vind het lettertype niet zo mooi. Probeer een ander lettertype te krijgen Ik mag geen links geven anders had ik je een mooie site gegeven Greetz GizmO Je mag wel degelijk links geven hoor Gizmo . Eerst mocht het niet maar een tijdje geleden zijn de regels veranderd dat het wel mag.
The Mafia Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Geplaatst: 1 november 2005 Gizmo ik wist die site al en dat installeeren maar bedankt voor de moeite :$ The Mafia
Mazzeltje Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Geplaatst: 1 november 2005 Rate:(tnx bjorn voor de render ) Hmmm.... Mooi.... mooi. Mooi meisje is dat. Leuk gezichtje heeft zij. Ik geef je een 8,5 alleen maar voor dat mooie meisje. Edit door Slimm: Alleen maar het gezichtje? :- ) Mazzeltje: Oh nee hoor. Ook de rest
.Maze. Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Geplaatst: 1 november 2005 Mooie sig 8/10 Rate die van mij door Silverwing gemaakt, en bekijk die van Thabit en Big smoke ook
bjorn13 Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Geplaatst: 1 november 2005 Rate: (tnx bjorn voor de render ) Hmmm.... Mooi.... mooi. Mooi meisje is dat. Leuk gezichtje heeft zij. Ik geef je een 8,5 alleen maar voor dat mooie meisje. Edit door Slimm: Alleen maar het gezichtje? :- ) Wil je mijne ook rate dan? @ maze: 9/10 is eens wat ander's hé
~> GizmO <~ Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Geplaatst: 1 november 2005 Leuk gedaan ... alleen zij is een beetje plat gedrukt en uitgerekt Maar wel mooi passende achtergrond etc. 8.5/10
Froodooo Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Geplaatst: 1 november 2005 Nette sig van jou, Gizmo, een 7.8 dit keer van mij. Rate deze:
Achille Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Geplaatst: 1 november 2005 (bewerkt) @Gizmo Echt afschuwelijk ik zou me god niet weten wat het moet voorstellen een 3 voor de moeite en de kleuren passen ook niet.. @Frodoo beetje teveel blur maaar toch wel erg mooi, een 8.2/10 Rate mijn Tupac Sig Bewerkt: 1 november 2005 door Achille
arnie Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Geplaatst: 1 november 2005 Wel mooi, maar ik ben niet echt een 2pac fan. En die 'tupac' op de achtergrond vind ik er toch iets te veel aan. een 6.5/10 Rate(ik wou weer eens origineel zijn ):
Recommended Posts