.Levi. Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2005 Bassie je hebt een leuke grappige avatar ik geef die een 7,0/10 Je signature vind ik wel leuk gedaan alleen de achtergrond valt wel mee. Misschien wat meer velle kleuren. Ik geef je daarvoor een 6,7.10 Rate mijn nieuwe signature. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Sheep Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2005 Volgens mij rate ik signatures voor het eerst hier en mijn enige maatstaf is: vind ik hem mooi? Geen ervaring met photoshop dus ik kan het echt niet beter. Maar vooruit: Die van Gizmo: 7/10 rustig en beschaafd. Ik zou persoonlijk de tekst horizontaal zetten Silverwing: 9/10 ik vind hem erg mooi en bijzonder grappig! Juice: 8/10 Fraaie sig, mooie achtergrond en dito dame Arnie: 6/10 Vind hem peroonlijk iets te druk Levi: 8/10 Mooi hoor. Mis alleen een pupil in het rechteroog. Vond eerlijk gezegd je huidige signature niet zo heel mooi.... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Mafia Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2005 Leuke sig GTA-Sheep rate deze sig onder mij (Niet mijn huidige sig). The Mafia Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2005 (bewerkt) The Mafia, niet slecht, ik geef je een 8/10. Maarja wie ben ik, de andere hebben ook nog kans om de jouwe te raten. Rate mijn allereerste sig(uitprobeersel), gemaakt door mijzelf, nog nooit gedaan tot nu. Hou er dus plz rekening mee dat ik een n00b ben hierin. Bewerkt: 2 november 2005 door Dizzee Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Mafia Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2005 Sorry niet echt mooi een 3/10k ben ook nog Noob volg een paar tuts dan word je steeds beter The Mafia Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2005 (bewerkt) @Dizzee, sorry, maar ik vind 'm echt niet mooi. Ik hou er wel rekening mee dat je een beginner bent, maar dan kun je er volgens mij toch nog wel meer van maken, bijvoorbeeld een plaatje erbij ofzo... Een 5. @The Mafia, jou sig rate ik niet, want je eigen sig raten gaat moelijk. Rate bij mij maar deze: Bewerkt: 2 november 2005 door Froodooo Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2005 (bewerkt) Leuk, maar er zit een onduidelijke stroke omheen. Je had ook iets beter de auto kunnen verwerken. 6.7/10 Rate: Bewerkt: 2 november 2005 door Arjen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2005 Erg mooi, Arjen! De machine laat weten dat hij een 8 geeft. Rate deze sig eens: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2005 Ik vind het lettertype e beetje raar (niet duidelijk) En ik vind de brush niet mooi. De voetballers zijn ook niet zo mooi. 5/10 (rate niks) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juice Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2005 @ GTA-Sheep: Welke bedoel je van mij? diegene die ik nu heb of die blauwe die ik had laten zien met Lenne? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 3 november 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 november 2005 Froodooo ik vindt je sig niet echt mooi, slecht lettertype en kleur, Pixelstretch is oud en opzich wel lelijk, de voetballers zijn niet goed ingeblend en het lijkt of je maar 1 brush hebt gebruikt.. 3/10 Rate mijn Lindsey Lohan sig. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Mafia Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2005 Mooi SilverWing 9/10 rate mijn sig. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassie_94 Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2005 @SW Woehoew super mooi ! Een 9.786, echt hij is super . @The Mafia Niet echt orgineel meer maar hij is en blijft mooi met die spinners . 8.5 (Trouwens, ik vind de zilveren editie mooier ) Rate mijn sig . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dmx Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2005 mmm gaat wel 6/10 rate mijne Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Mafia Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2005 Sorry maar hoezo lelijk 1/10 voor de moeite. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts