Damos Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2005 (bewerkt) echt niks 1/10 grote tekst dmx had ook nog wel wat nmeer bij gemogen rate mijn sig in hadtekening Bewerkt: 3 november 2005 door Shin Chan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2005 De background past totaal niet bij het plaatje. 4/10 Raten? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Achille Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2005 Hij maakt tenminste zijn eigen sig the maffia,, Gizmo heeft die gemaakt voor je dus rate ik deze niet.. @DMX ziet er best wel mooi uit, strak lettertype erg mooi @Froop erg mooi, weer een meesterwerk 9/10 vooral die vector vormen zijn mooi rate deze + me huidige Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 4 november 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 november 2005 @Froop: Mooi gedaan, maar de Whiplash render ziet er blurry uit. 7/10 @Achille: Haal die blending van je Pixelfont, Pixelfont's zien er daardoor erg lelijk uit. En zet hem ook op de correcte size, anders ziet het er blurry uit zoals nu. Voor de rest ziet het er top uit. 8/10 Rate? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PuffDawg Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2005 9/10 zeer mooie render met een zeer geslaagd texteffect cudos rate anyone Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2005 6/10 te donkere achtergrond. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Achille Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2005 lelijk slechte render en lelijke achtergrond + stroke past totaal niet 2 voor de moeite.. Rate deze + me huidige.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2005 SUPER MOOIE SIG. Vette bak. Mooie goed passende kleuren. 9.99998/10 (6) greetz GizmO Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2005 Je sig is te eentonig in kleur (render), en je achtergrond past totaal niet. Een 4 voor de moeite. Raten? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
arnie Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2005 Echt een mooie sig, cool lettertype en ik vind het echt mooi dat die scanlines verdwijnen in het midden een 8.5/10 Een oudere sig: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Johan O. Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2005 (bewerkt) mooi hoe maken jullie dat toch (met photoshop kweet het ) rate mine (ik draai niet op voor de consekwenties gemaakt door matiscus): P.S. waar halen jullie die brushes (ofzo) vandaan ? Bewerkt: 4 november 2005 door Johan O. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2005 Best een geinige signature: een 7.5/10 rate mine Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2005 (bewerkt) Best een geinige signature: een 7.5/10rate mine Netjes gedaan, maar niet echt mijn stijl... een 7 Rate deze: Bewerkt: 4 november 2005 door Froodooo Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2005 8/10 allse is wel mooi Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2005 Ik vind die van Shin Chan ook leuk 8.5/10 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts