Froop Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2005 Het is één plaatje, je tekst is leleijk en de border mist. En hij is zo'n 20 kb te groot. Rate mijn sig als je wilt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dmx Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2005 General lee: niks bijzonders 3/10 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2005 Alsof die van jou zo bijzonder is, ik kan ook tekenen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Slimm Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2005 Houden we het leuk jongens DMX, even wat serieuzer posten mag wel, je zit BTW ook al op de 3 posts, ik zie het een keer door de vingers. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Roy- Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2005 rate de mijne es: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
arnie Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2005 (bewerkt) Ik vind hem niet echt mooi, zet je gekleurde layers anders een op soft light want als ze allemaal op overlay staan ziet het er niet zo mooi uit. een 7/10 Rate: Bewerkt: 5 november 2005 door arnie Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaddyPimp Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2005 (bewerkt) Rate: Whaha, vet gemaakt Arnie! 9.5/10 Rate mijn nieuwe Sig: Bewerkt: 5 november 2005 door DaddyPimp Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Velaro Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2005 (bewerkt) 8.7/10,Vette sig ! Rate mijn (gemaakt door Matiscus) Bewerkt: 5 november 2005 door gtafan1221 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2005 Wilt er nu iemand mijne raté?? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Mafia Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2005 Leuk 8/10 rate mijn sig ! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2005 Ik ga even die van Bjorn raten want zo een uitleg vind ik maar niets. Bjorn, je sig is mooi alleen weet ik dat jij zeer goed bent met photoshop dus waarom zo een slecht lettertype . Jij kan echt veel beter(lettertype dan). Voor de rest mooi 8.5/10. Tha mafia, Zeer mooi mooie auto een beetje blur effect achtergrond past erbij verder niets op aan te merken 8/10. Rate deze sig maar( ik weet dat hij niet zo goed is maar ik ben voor een week weggeweest en ben niet meer zo goed in PS ) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2005 Leuk gemaakt,mooie auto ik vind alleen de brush niet mooi 7/10 Rate me nieuwe sig Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Mafia Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2005 (bewerkt) Mooi 8/10 kan iemand uitleggen hoe je dat doet met de render eruit laten komen ? Edit : Gizmo was me voor Bewerkt: 5 november 2005 door The Mafia Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2005 (bewerkt) Ehh door je render groter te maken dan je back ground Sorry voor deze post maar me flood ding deed vaag. Mooie sig hoor The Mafia alleen beetje uitgerekte auto. GizmO Bewerkt: 5 november 2005 door ~> GizmO <~ Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Mafia Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2005 (bewerkt) Ik heb géén brush gebruikt Mooi Gizmo 8/10 Edit door .Levi.: Let op het aantal posts dat je hier mag posten, dit is je laatste waarschuwing. Bewerkt: 5 november 2005 door .Levi. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts