Jump to content

Photoshop Art Raten!

Recommended Posts

Geplaatst:
beetje simpel 7/10

mijne nu~!

welke bedoel je die van mij of die van gizmo?

@dmx: mooi gedaan met die letters maar niet echt mijn stijl 7,5/10

GIZMO

• Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Froop

99

• bjorn13

96

• Giorgo

68

• Froodooo

59

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Rate mijn current :)

Simpel gehouden, met teksten uit zijn nieuwe lied :)

@Levi, er staat I Ain't gonna feel a thing, Shade Made Me en Put it to my brain and scream 'Die Shady!

Bewerkt: door Slimm
Geplaatst:

@Slimm

Leuke signature, ik vind de tekst wat te vaag het is niet echt heel goed te lezen.

Verder omdat ik eminem fan ben vind ik hem ook gewoon geweldig.

Cijfer: 7,8

Geplaatst:

@DMX: ? Wat is er dan lelijk aan? Daar is Maze nu helemaal niets mee, en je kwetst hem er mee. Als je een sig niet mooi vindt, dan kan je misschien ook zeggen wat je er lelijk aan vindt.. Zo kwets je een persoon alleen maar.

Rate mijn nieuwe Signature, Clone Stamp Tool work enzo. :sigaar:

post-2180-1131480213.jpg

Geplaatst:

Vind hem mooi 9.5/10 alleen ik vind het wel jammer dat die gast er niet helemaal op staat.

rate dit: (gemaakt toen het forum offline was.)

vaag6rb.jpg

Geplaatst:

Ziet er best goed uit gangster,ik zou alleen wat kleur proberen als ik jou was..Kan iemand mij nieuwe sig raten?Hier is die.virusgift2xa.jpg

Geplaatst:
lelijk 1/10

Zie je dit bedoel ik nou Mazzeltje, dit dit gewoon echt pijn. :-( . Jij weet niet wat hij voor mij betekent DMX, je doet me hier echt pijn mee.

Geplaatst: (bewerkt)

Omg gwn niks aanstellen van die stakkers zelf kunnen ze voor geen meter designen ;)

@ DMX jij maakt sigs met paint je vorige was gwn wat gekras en letters met een pen tool echt gwn te zielig voor woorden...

Erg Origineel het plaatje drukt echt iets uit ik vind um heel mooi en origineel :klap:

Mooi lettertype en goed eerbetoon

rate me huidige

Bewerkt: door Achille
Geplaatst:

lelijk 1/10

Zie je dit bedoel ik nou Mazzeltje, dit dit gewoon echt pijn. :-( . Jij weet niet wat hij voor mij betekent DMX, je doet me hier echt pijn mee.

Iedereen uit zijn mening. En qua sig geef ik hem een 5, omdat hij gewoon niet mooi is en te simpel. Sommige vinden Andre hazes gewoon stom en houden er niet van dus word de cijfer nog lager dan normaal, om zulke dingen moet je niet verwachten dat ze leuk gaan reageren. Eigen risico dus.

Ik kijk naar de signature zelf niet naar de artiest zelf, alhoewel het plaatje wel oke moet zijn, en Andre Hazes vind ik ook niet echt geweldig daarom een 5.

@Achille

Ik vind de formaat niet echt passend en hij is iets te blurry. De scanlines kan je beter niet overal neerzetten maar bij het gedeelte van de auto zelf wat weglaten.

Tekst vind ik leuk gedaan klasse werk. Het totale cijfer voor jou wordt een 4,3 grapje.. een 7,8. :cya:

Geplaatst:

Thnx..

Jou sig is met een tut. gedaan die ik ook eens had gedaan haha maar je hebt alleen die vorm niet gedaan maar ziet er goed uit tekst effect precies hetzelfde als bij de tut alleen scorpion beetje teveel naar boven uitgerekt en de ogen zijn ook niet zo geweldig toch wel weer een geslaagde sig 7/10

Geplaatst:

Hij is wel mooi alleen de tekst verpest het plaatje een beetje maar toch een 8/10

rate deze gemaakt voor een online rpg.

3001zk.gif

Geplaatst:

Mwah voor een online RPG suckt het..

Ik vind het niet mooi dat ze zo knipperen, niet echt mooi sorry 5/10

Tekst is wel mooi ;)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...