Renne Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2005 Ik heb al mooidere gezien van jou:7 Wat vinden jullie van deze 2: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2005 Renne jou eerste signature vind ik niet zo mooi, die groene lijn past er niet goed bij, volgens mij heb je het op ovelay gezet en dan word het extra licht. Het zijn zulke mooie kleuren die bij elkaar zitten. 5/10 Je 2e is 1 van de beste die ik tot nu toe van jouw heb gezien. Kleuren combinatie is perfect, die rode lijn past er heel goed bij, gewoon één mooi geheel. Leuke brushes op de achtergrond en tekens, erg leuk gedaan. Render ziet er prachtig uit. Maak meer van dit soort sigs, je bent hier wel goed in volgens mij. 8,9/10 En wat vinden jullie van deze signature. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2005 (bewerkt) Een mooie sig Levi. Die letters zo eronder is mooi en ook op die lijn. Een 9/10. Willen jullie die van mij Raten??? Bewerkt: 20 augustus 2005 door Tha CheatMaster Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2005 lettertypen past er niet bij auto niet zo goed uitgeknipt... voor de rest mooi 7.4/10 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2005 (bewerkt) ik heb nieuwe gemaakt wat vinden julie ervan? he? ik zie nu ik heb op de EDIT knop geduwt en nu komt mijn bercht er gewoon nog bij ? Bewerkt: 22 augustus 2005 door bjorn13 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PuffDawg Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2005 8/10 ik vind hem wel iets hebben enkel jammer dat belgium mis geschreven is wat vinden van deze Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2005 8/10 ik vind hem wel iets hebbenenkel jammer dat belgium mis geschreven is wat vinden van deze mooie sig alleen je moet eens wat aan die tekst doen!!! en een randje rond je sig!! en je lampen zijn niet zo mooi kijk bij blijlage en die moet je eens probeeren die past er beter bij !! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PuffDawg Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2005 wat vinden jullie van deze sig en zou ik hem gebruiken als sig? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2005 Die is mooi gemaakt vind ik! Een 9/10. (Persoonlijk zou ik hem als Sig gebruiken ja ) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2005 Wat vinden jullie hier van? Voor een forum van een kameraad gemaakt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2005 (bewerkt) Wat vinden jullie hier van?Voor een forum van een kameraad gemaakt. mooi! 7/10 alleen zou ik een ander lettertypen nemen TIP: (de naam staat in het photoshop c&a topic wat dream360 een keer over iets gezegt had) vinden julie deze mooier? of deze? Bewerkt: 22 augustus 2005 door bjorn13 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2005 (bewerkt) Persoonlijk vind ik de bovenste het mooist. Bewerkt: 22 augustus 2005 door Tha CheatMaster Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2005 TIP: (de naam staat in het photoshop c&a topic C&A? Je sigs zijn niet mooi. Je moet niet gaan scalen, dat verpest het plaatje alleen maar. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 24 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2005 Wat vinden jullie hier van? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PuffDawg Geplaatst: 24 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2005 beetje donker maar ik geef het een 7.5/10 wat vind je van deze? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts