DaddyPimp Geplaatst: 9 mei 2015 Rapport Geplaatst: 9 mei 2015 Sinds een tijdje leest mijn PS3 de GTA cd niet goed meer. Het begon met de singleplayer die constant vast liep, steeds op exact hetzelfde punt. En een korte tijd later kan ik ook geen multiplayer meer spelen, loopt ook vast. Er is niks vreemds gebeurd met de cd, heeft altijd in de PS3 gezeten, nooit laten vallen, geen krassen, niks. Iemand een idee wat dit kan zijn? Want ik ben bang dat ik een nieuwe aan moet gaan schaffen.. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 9 mei 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2015 Doen andere games het nog wel ? Ja, andere games werken prima! Reageren
GolfG60 Geplaatst: 9 mei 2015 Rapport Geplaatst: 9 mei 2015 Wat ik vreemder vind, is dat je game voor 90% ofzo op je hardeschijf staat, je kan proberen de game zelf te verwijderen en opnieuw te installeren. Wellicht is de data corrupted, waardoor je dit soort fouten krijgt. Reageren
Mrkwark Geplaatst: 9 mei 2015 Rapport Geplaatst: 9 mei 2015 Doen andere games het nog wel ? Ja, andere games werken prima! Wat ik vreemder vind, is dat je game voor 90% ofzo op je hardeschijf staat, je kan proberen de game zelf te verwijderen en opnieuw te installeren. Wellicht is de data corrupted, waardoor je dit soort fouten krijgt. Hier denk ik dus ook aan. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 9 mei 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2015 Thanks mannen, ik ga het straks even proberen en dan laat ik wel even weten als het gelukt is! Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 11 mei 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2015 Hij werkt weer! Echter is nu, waarschijnlijk, de bluray laser voor de tweede keer kapot.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.