Anthoox Geplaatst: 9 mei 2015 Rapport Geplaatst: 9 mei 2015 Hallo forumleden, Een vriend en ik runnen samen een youtube channel. Wij hebben nog wat mensen nodig om onze zaterdag challenge videos mee te maken. Ook hebben wij mensen nodig om Heists mee te recorden. Graag wat ervaren mensen zodat de challenges en Heists in 1x goed gaan! PSN: AnthooxHD Stuur me een berichtje als je geïnteresseerd bent. PS: Heb je ideeën voor een challenge dan zijn die ook altijd welkom! Reageren
Nyltje Geplaatst: 9 mei 2015 Rapport Geplaatst: 9 mei 2015 (bewerkt) Geniale video. Jullie doen me een beetje denken aan Lekker Spelen, mr dan degene die nog wel een beetje kunnen gamen. Xd Die stem die het record lijkt ook heel erg op die stem van Lekker Spelen. Jammer dat ik op PC speel anders had ik zeker wel meegedaan. Challenge: Probeer minimaal 4 sterren te halen en daarna zo lang te overleven, het enige wat je mag ge gebruiken is een motor en een melee wapen naar keuze. Succes! Bewerkt: 9 mei 2015 door Nyltje Reageren
Anthoox Geplaatst: 9 mei 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2015 Geniale video. Jullie doen me een beetje denken aan Lekker Spelen, mr dan degene die nog wel een beetje kunnen gamen. Xd Die stem die het record lijkt ook heel erg op die stem van Lekker Spelen. Jammer dat ik op PC speel anders had ik zeker wel meegedaan. Challenge: Probeer minimaal 4 sterren te halen en daarna zo lang te overleven, het enige wat je mag ge gebruiken is een motor en een melee wapen naar keuze. Succes! Thanks Nyltje! Jou idee klinkt zeer vet! Ik heb hem genoteerd voor eventuele toekomstige videos! Reageren
Nyltje Geplaatst: 9 mei 2015 Rapport Geplaatst: 9 mei 2015 (bewerkt) Jullie hebben sws een sub en thumbs up erbij. K zal later de andere video's wel eens kijken als ik op m'n pc kan. (maandag) In ieder geval mee door gaan ik vind het grappig! EDIT: De audio- en videokwaliteit is trouwens ook prima en dat vind ik ook fijn. Bewerkt: 9 mei 2015 door Nyltje Reageren
Anthoox Geplaatst: 10 mei 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 10 mei 2015 Jullie hebben sws een sub en thumbs up erbij. K zal later de andere video's wel eens kijken als ik op m'n pc kan. (maandag) In ieder geval mee door gaan ik vind het grappig! EDIT: De audio- en videokwaliteit is trouwens ook prima en dat vind ik ook fijn. Thanks man! Stel het zeer op prijs! Nu nog hopen dat ik nog wat mensen kan vinden om meer content te maken! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.