ThijsWollie Geplaatst: 10 mei 2015 Rapport Geplaatst: 10 mei 2015 Hallo, Kan iemand mij helpen met de Romero Hearse? ik weet dat iemand anders hem moet hebben zodat ik hem ook kan krijgen.. maar er is niemand die ik ken die op de pc ook een lijkwagen heeft kan iemand mij daarmee helpen? Groetjes Thijs Social Club: ThijsWollieNL Reageren
Keyroon Geplaatst: 11 mei 2015 Rapport Geplaatst: 11 mei 2015 Goedenavond Thijs, Op welk platform speel je online? Als het op de ps4 is voeg me maar toe dan help ik je,mijn psn is Keyroon Mvg Keyroon Reageren
Nissan Geplaatst: 11 mei 2015 Rapport Geplaatst: 11 mei 2015 De Romero Hearse is niet te krijgen zonder het gebruiken van hacks. Om ze te laten spawnen moet je er een in glitchen, en gezien dit verboden is, is het niet bespreekbaar op GTAForum. Reageren
nolms Geplaatst: 11 mei 2015 Rapport Geplaatst: 11 mei 2015 als iemand een hearse heeft spawned ie gewoon bij het kerkhof, komt geen hack bij kijken Reageren
Nissan Geplaatst: 11 mei 2015 Rapport Geplaatst: 11 mei 2015 En de Hearse die jij noemt is dut gehacked, de wagen spawned normaliter niet en spawned alleen als iemand anders erin rijd. Gezien je de wagen zelf niet kunt vinden is de catalyst Hearse dus gehacked, en blijft het niet bespreekbaar op dit Forum. Reageren
coolguynl Geplaatst: 11 mei 2015 Rapport Geplaatst: 11 mei 2015 pfff wat een gezeur als het echt verboden zouy zijn dan zou rockstar ze bij iedereen ook wel weghalen. ik heb er ook 1 in mijn garage staan Reageren
ERRWINS Geplaatst: 11 mei 2015 Rapport Geplaatst: 11 mei 2015 Narukami, er is een verschil tussen hacks en glitches. Glitches die het speelplezier niet bederven of die je geen voorsprong geven op de rest, mogen op dit forum gewoon besproken worden. De Hearse was een onschuldige glitch die inmiddels is verholpen, maar die nog wel verkregen kan worden op deze manier. Er is dus niets aan de hand.. Reageren
Swede_Demon Geplaatst: 11 mei 2015 Rapport Geplaatst: 11 mei 2015 En de Hearse die jij noemt is dut gehacked, de wagen spawned normaliter niet en spawned alleen als iemand anders erin rijd. Gezien je de wagen zelf niet kunt vinden is de catalyst Hearse dus gehacked, en blijft het niet bespreekbaar op dit Forum. Wel eerst alles bestuderen en navragen voor je Moderator gaat spelen he .Als iemand een Hearse heeft op de PS3 en toevallig op een namiddag online kan komen, wil ik er ook wel graag eentje . Reageren
coolguynl Geplaatst: 12 mei 2015 Rapport Geplaatst: 12 mei 2015 En de Hearse die jij noemt is dut gehacked, de wagen spawned normaliter niet en spawned alleen als iemand anders erin rijd. Gezien je de wagen zelf niet kunt vinden is de catalyst Hearse dus gehacked, en blijft het niet bespreekbaar op dit Forum. Wel eerst alles bestuderen en navragen voor je Moderator gaat spelen he .Als iemand een Hearse heeft op de PS3 en toevallig op een namiddag online kan komen, wil ik er ook wel graag eentje . wanneer ben je online ik heb een hearse Reageren
gtavboy Geplaatst: 12 mei 2015 Rapport Geplaatst: 12 mei 2015 zeur toch niet zo over hacken mag niet op het forum etc. ondertussen hebben jullie ook miljoenen uit dns codes(-gekregen) etc. Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 13 mei 2015 Rapport Geplaatst: 13 mei 2015 Mocht iemand hem willen ik heb hem op de ps4 Reageren
Swede_Demon Geplaatst: 13 mei 2015 Rapport Geplaatst: 13 mei 2015 En de Hearse die jij noemt is dut gehacked, de wagen spawned normaliter niet en spawned alleen als iemand anders erin rijd. Gezien je de wagen zelf niet kunt vinden is de catalyst Hearse dus gehacked, en blijft het niet bespreekbaar op dit Forum. Wel eerst alles bestuderen en navragen voor je Moderator gaat spelen he .Als iemand een Hearse heeft op de PS3 en toevallig op een namiddag online kan komen, wil ik er ook wel graag eentje . wanneer ben je online ik heb een hearse Morgen in de namiddag (15-5) kan ik wel even online komen. Dat zal zijn van 13u tot 14u ongeveer, langer gaat niet lukken ivm familiezaken. Reageren
coolguynl Geplaatst: 14 mei 2015 Rapport Geplaatst: 14 mei 2015 jammer dan kan ik nioet. ik ga morgen(15-5) met mijn broer en zijn vriendin naar de efteling Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 14 mei 2015 Rapport Geplaatst: 14 mei 2015 Ik heb er 1 in de kleuren van een wortel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.