.PhoeniX. Geplaatst: 14 mei 2015 Rapport Geplaatst: 14 mei 2015 Waarom wil iedereen zo'n Romero Hearse... Ten eerste is die auto best wel sloom, ten tweede valt de Romero amper te tunen... Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 14 mei 2015 Rapport Geplaatst: 14 mei 2015 En ten 3e, hij is uniek en niet te koop. Daarom wil iedereen hem. Reageren
Dragon__rage Geplaatst: 14 mei 2015 Rapport Geplaatst: 14 mei 2015 (bewerkt) ik heb een mooie gele, met chrome velgjes en gele neon :o Ik vind hem nog best aardig rijden, niet snel, maar daar gaat het niet altijd om. Bewerkt: 14 mei 2015 door Dragon__rage Reageren
coolguynl Geplaatst: 14 mei 2015 Rapport Geplaatst: 14 mei 2015 waarom willen alle mensen snellen auto's? de hearse is lekker om in te touren. gewoon lekker chillen en rond rijden over de map hoeft niet snel te gaan. dit is mijn hearse. Reageren
ThijsWollie Geplaatst: 15 mei 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2015 ik speel op Pc.... Duss... vandaar duss Social club Social Club: ThijsWollieNL Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.