Jump to content

[SA] Wist je dat?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ja, dat wist ik. En wist je dat de PS2 versie zo weinig rotzooi heeft op straat tegenover de PC versie, dat de PS2 wel erg kaal is?

• 2 weken later...
  • Reacties 80
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• .PhoeniX.

11

• RUBENN

10

• VeryRealGirl

8

• Danger_dog_guy_7

7

Geplaatst:

Ja dat wist ik.

Wist je dat je een groene en ook unieke Pizzaboy kan pakken in de missie Ice Cold Killa?

• 2 weken later...
Geplaatst:

Noppes.

Wist je als je met 'n voertuig (meestal is het een auto, vrachtauto) over de kop slaat in de fik vliegt?

Geplaatst: (bewerkt)

De mensen die SA langer dan een paar minuten gespeeld hebben weten dat. :7

Ja dus.

Wist je dat Carl's vriendinnen ook als criminelen worden gebruikt in de Vigilante missie?

Bewerkt: door RUBENN
Geplaatst:

Ja. :Y

Wist je dat erop de Hydra een afkorting te vinden is, namelijk; 'DMA', wat duidt dat het 'n vroegere naam was van Rockstar North?

Geplaatst:

Ja dat wist ik,

wist je dat er in een kroeg (of iets dergelijks) ten oosten van Area 69 een beta kaart hangt van gta sa met het eiland alcatraz erop en dat bayside op deze kaart mist?

• 1 maand later...
Geplaatst:

Zeker :Y

Wist je dat er een 'onzichtbaar gat' in de stoep in de wijk Paradiso, waardoor de voetgangers stuikelen? Ongeveer 50m ten oosten van je safehouse.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Nope.

Wist je dat je met een Parachute zo veel agenten als je maar wil kan doden, zonder boven 1 ster te komen?

• 2 weken later...
Geplaatst:

Nee.

Wist je dat je geen politie achter je aan krijgt als je tegen een politieboot aan vaart?

Geplaatst:

Nee, dat wist ik nog niet. Wist je dat als je met Millie gaat daten, dat je haar ook kan vermoorden tijdens een date zodat je eerder haar pasje kan krijgen voor de heist op Caligula's Palace in Las Venturas?

• 1 maand later...
Geplaatst:

Ja, dat wist ik.

Wist je dat als je Helena nog niet ontmoet hebt en ze nog bovenop de Ammunation in Blueberry staat, voor Helena gaat staan dat ze je dan doodschiet.

(Dit gebeurt ook als Helena net je vriendin is en ze nog niet gedespawned is.)

Geplaatst:

Jep, dat wist ik. :)

Wist je dat er oorspronkelijk nóg een missie van Zero gepland stond, Tanked Up?

• 2 weken later...
Geplaatst:

Nee

Wist je dat in de missie "photo opportunity" de foto's oorspronkelijk vanuit een een helikoter werden genomen? (Daarom schreeuwen cj en cesar tegen elkaar)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...