.PhoeniX. Geplaatst: 24 maart 2016 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2016 Neen, ik kan al die missies (die ik ongeveer 'n jaar geleden voor het laatst had voltooid) niet meer herinneren. Wist je dat de kappers, fastfood-zaken én de mod-shops in Las Venturas zo'n 20% duurder zijn dan elders in San Andreas? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VeryRealGirl Geplaatst: 6 april 2016 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2016 Ja. Wist je dat je missies kan dupliceren? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 9 april 2016 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2016 (bewerkt) . Bewerkt: 2 december 2020 door .PhoeniX. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 9 april 2016 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2016 Ja. Welke game niet dan? Wist je dat Sweet en Big Smoke oorspronkelijk een ander uiterlijk hadden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst: 9 april 2016 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2016 Ja Wist je dat het safehouse in Molland het duurste in het spel is? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VeryRealGirl Geplaatst: 17 april 2016 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2016 Mulholland* en nee, ik dacht dat de safehouses in LV duurder zijn. Wist je dat je een Maverick kan slepen met een Towtruck? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RUBENN Geplaatst: 17 april 2016 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2016 Nee, nooit geprobeerd Wist je dat er soms een bloempot met bloem achterin een Benson staat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 17 april 2016 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2016 Nee Wist je dat de Sandking soms hydraulics heeft? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 18 april 2016 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2016 Het zal allemaal best.. Wist je dat je in GTA SA in 'n aantal bomen kunt klimmen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VeryRealGirl Geplaatst: 18 april 2016 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2016 Ja, in Doherty bijvoorbeeld. Ben ik per ongeluk achter gekomen tijdens het rennen naar de Firestation. Wist je dat je een Hydra kan bemachtigen vóór Big Smoke (Missie)? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 19 april 2016 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2016 Ja, cheats Wist je dat er eigenlijk meer interieus voor de stripclubs waren? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VeryRealGirl Geplaatst: 19 april 2016 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2016 Ja, cheats Ik bedoelde zonder cheats Ja dat wist ik. Wist je dat als je Busted word tijdens "koffie" met je vriendin, je geen UI hebt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
d0nM0NTANA Geplaatst: 11 mei 2016 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2016 Nope Wist je dat er een Pay N Spray zit in LV die niet op de map staat en altijd een dichte garagedeur heeft? Als je via modificaties er in vliegt functioneert het als een gewone PNS. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VeryRealGirl Geplaatst: 11 mei 2016 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2016 Ja, deze is niet afgesloten in de PS2 versie. Wist je dat als je tijdens Fender Ketchup naar de Pay'n'Spray gaat Johnny's Angstmeter meteen weggaat en hij de informatie doorgeeft? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
d0nM0NTANA Geplaatst: 11 mei 2016 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2016 Nee, leuke tip als ik ooit weer de missies ga spelen Wist je dat de Combat shotgun van Tenpenny in de laatste missie er hilarisch slecht uit ziet in de cutscene? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.