.PhoeniX. Geplaatst: 11 mei 2016 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2016 Nope, daar wist ik echter niets vanaf totdat ik jouw post zag. Meestentijds dwaalt m'n gedachte af wanneer er 'n cut-scene voorkomt. Wist je dat GTA San Andreas maar liefst 37 safe-houses bevat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VeryRealGirl Geplaatst: 11 mei 2016 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2016 (bewerkt) Nee, op het aantal let ik niet zo Wist je dat je "Mutant" voertuigen kan maken d.m.v een exploit in Mountain Cloyd Boys? EDIT: Afbeelding toegevoegd Bewerkt: 12 mei 2016 door VeryRealGirl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RUBENN Geplaatst: 27 juni 2016 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2016 Nee, ik had geen idee. 't Ziet er ook niet uit Wist je dat de aangepaste bumpers voor oa de Broadway en Tornado bij Loco Low Co niet in het midden op je auto geplaatst worden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Koekske Geplaatst: 1 april 2017 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2017 Ja (dat zie je ook in MTA) Wist je dat het pretpark Glory hole noemt, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VeryRealGirl Geplaatst: 1 april 2017 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2017 Nee dat wist ik niet. Wist je dat er in Drive Thru ongebruikte "lyrics" zijn? (Idk hoe je dat zegt ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 13 september 2018 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2018 Op 2-4-2017 om 01:25, VeryRealGirl zei: Wist je dat er in Drive Thru ongebruikte "lyrics" zijn? (Idk hoe je dat zegt ) Nee, nooit geweten. Wist je dat CJ aan Grove Street members kan vragen om een foto van hem te maken wanneer je een camera op zak hebt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.