mekane Geplaatst: 3 september 2016 Rapport Geplaatst: 3 september 2016 (bewerkt) nee xD wist je dat dit dé bob marley in gta EFLC is : Bewerkt: 3 september 2016 door mekane Reageren
PrioX Geplaatst: 23 september 2016 Rapport Geplaatst: 23 september 2016 Nee echt een Bob Marley maar ik wist wel van die posters af. Wist je dat er af en toe monteurs in elektrischiteitsmasten hangen? Reageren
Michael Geplaatst: 1 oktober 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2016 (bewerkt) Dat wist ik nog niet. Wist je dat er een Hot Coffee easter egg zit in Hove Beach? Bewerkt: 1 oktober 2016 door Asphyxiated Reageren
PrioX Geplaatst: 13 november 2016 Rapport Geplaatst: 13 november 2016 Ja, dat wist ik. Wist je dat er bij de Broker-Dukes Expressway een verkeersbord staat die de weg wijst naar Hedgebury en Goatherd, en dat dit mogelijk verwijderde of hernoemde locaties zijn? Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 27 november 2016 Rapport Geplaatst: 27 november 2016 Nee, nooit geweten. Wel een leuk feitje! Wist je dat de radio DJ van Liberty Rock Radio Iggy Pop is, een bekende zanger die ooit o.a. een hit scoorde met het nummer Candy? Reageren
PrioX Geplaatst: 29 november 2016 Rapport Geplaatst: 29 november 2016 Ik wist dat hij de host van LRR was, verder wist ik niks van de man. Dus ja en nee. Wist je dat wanneer je een straatmuzikant meerdere keren geld geeft je een speciale ringtone ontgrendeld voor je mobiel genaamd St. Thomas, en dat dit nummer van Sonny Rollins ook op Jazz Nation Radio te horen is? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.