NickOwnage Geplaatst: 19 januari 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2016 Een makkelijke "I know a place where we can lay low, but my hands are all messed up. You better drive, brother." Reageren
NickOwnage Geplaatst: 20 januari 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2016 (bewerkt) 8-Ball Correctamundo! Volgende is voor jou, NandroDavids. @VeryRealGirl: Mullan is nooit de bevestigde naam geweest van 8-ball. Deze naam is alleen op schetsen te zien, daarom reken ik die van NandroDavids goed. Bewerkt: 20 januari 2016 door NickOwnage Reageren
NandroDavids Geplaatst: 20 januari 2016 Rapport Geplaatst: 20 januari 2016 "I need to see if you're capable of doing my dirty work." Reageren
Nissan Geplaatst: 20 januari 2016 Rapport Geplaatst: 20 januari 2016 Het is dat ik die missie onlangs nog gespeeld heb. King Courtney in Uzi Rider. Reageren
Svenie Geplaatst: 7 februari 2016 Rapport Geplaatst: 7 februari 2016 Aangezien er na drie dagen geen nieuwe opgave werd gepost, mag iemand anders conform de nieuwe regelgeving een nieuwe opgave posten. Reageren
Michael Geplaatst: 7 februari 2016 Rapport Geplaatst: 7 februari 2016 ''The Triads think they can mess with me? The Triads? With ME?'' Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.