BelgiumRedDevils Geplaatst: 16 mei 2015 Rapport Geplaatst: 16 mei 2015 (bewerkt) Beste forumleden, Gisteren heb ik een nieuwe videokaart en GTA V geïnstalleerd op men computer. Erna kon ik GTA V vlot spelen zonder enig probleem. Deze morgen starten ik GTA V en kreeg een melding i.v.m. DirectX. http://i.imgur.com/4TNw15V.png Nochtans is DX11 op men computer geïnstalleerd. Heb de laatste update van men driver geïnstalleerd en voer GTA uit als administrator. W7 64bit SP1 Nvidia geforce GTX960 2gb Intel 2 Quad 4,00 GB RAM Iemand een weet van dit probleem? Bewerkt: 16 mei 2015 door BelgiumRedDevils Reageren
Mrkwark Geplaatst: 16 mei 2015 Rapport Geplaatst: 16 mei 2015 Ik raad je aan om je drivers te verwijderen en dan opnieuw te installeren. Reageren
BelgiumRedDevils Geplaatst: 16 mei 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2015 (bewerkt) GTA V start ! Bedankt Bewerkt: 16 mei 2015 door BelgiumRedDevils Reageren
Barlomann Geplaatst: 16 mei 2015 Rapport Geplaatst: 16 mei 2015 (bewerkt) Toch fijn weer, die pc ellende met drivers e.d. Geef mij maar mijn console, doet het gewoon. Bewerkt: 16 mei 2015 door Barlomann Reageren
Djmaddox Geplaatst: 16 mei 2015 Rapport Geplaatst: 16 mei 2015 Toch fijn weer, die pc ellende met drivers e.d. Geef mij maar mijn console, doet het gewoon. Goede reactie man, blijf maar lekker op je aardappel gamen en de pixels tellen en we zien je wel weer wanneer je rrod/ylod krijgt. Reageren
Mrkwark Geplaatst: 16 mei 2015 Rapport Geplaatst: 16 mei 2015 GTA V start ! Bedankt Blij dat ik je van dienst kon zijn Reageren
BelgiumRedDevils Geplaatst: 16 mei 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2015 (bewerkt) Ik heb het probleem weer voor, het is alleen verholpen als ik men drivers update met de laatste software, terwijl ik die al up-to-date zijn. Altijd dezelfde software herinstalleren is toch niet zo gezond voor de videokaart? Bewerkt: 17 mei 2015 door BelgiumRedDevils Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.