Jump to content

[PS4][Roleplay] Air Traffic Crew - Op zoek naar piloten ^^


Pyro_Donut

Recommended Posts

Hallo GTAForum gebruikers,

Vandaag ik wil jullie vertellen dat ik en een vriend, een crew hebben geopend. De Air Traffic Crew is een crew voor piloten in "Alleen Crew Lobby's". We proberen het zo echt mogelijk te maken.

We zijn dus op zoek naar serieuze mensen die met hun microfoon aangeven waar ze zijn, wat er aan de hand is en waar ze willen gaan landen. We maken dus gebruik van de voice chat in GTA 5. Dit willen we zo rustig en schoon mogelijk houden. Dus geen mic spam! Alleen voor mededelingen en voor belangerijke communicatie. Je kan skype en teamspeak gebruiken om gewoon met elkaar te praten.

We maken ook gebruik van Air Traffic Controllers. Dit zijn mensen (Zoals ik) die bij of op een verkeerstoren zitten en een bepaalde airport bestuurd. Alle piloten moeten dus ook contact maken met die Air Traffic Controllers. Wanneer je wilt opstijgen of landen of wanneer je wilt taxiën.

Natuurlijk omdat ik Nederlands ben zal ik ook gebruik gaan maken van dit forum. Tot nu toe bevalt het me erg. Eigenlijk kwam ik hier om dit idee met jullie te delen, maar ik denk dat ik forum ga gebruiken.

Hier onder vind u informatie met dingen die wij gebruiken:

Teamspeak: 212.187.209.62:9345 (Dit is een Engelse teamspeak van een vriend van ons.)

De kaart: http://puu.sh/hPgBv/d1c36ec6c2.jpg

De Crew: http://socialclub.rockstargames.com/crew/air_traffic_crew

Ik zie je binnenkort piloot,

Tim :)

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me duidelijk als ze Teamspeak gebruiken. PC dus.

Nja, ik gebruik ook vaak Skype ipv. voicechat op de PS3, mede om de kleuters te vermijden en kwaliteit meestal toch net wat beter is.

Daarnaast zegt ie eerder ook dat ze de voice chat gebruiken, dus dat maakt het niet echt duidelijker.

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...