yoeri99 Geplaatst: 16 mei 2015 Rapport Geplaatst: 16 mei 2015 Hallo, ik zit met een klein probleem. Na een missie krijg ik altijd minder rp dan andere mede spelers ik speel vaak met 3 vrienden, en hun krijgen allemaal evenveel en hun zien ook dat ik minder krijg. Het maakt niet uit of ik meer of minder kills heb of dood ben gegaan of niet krijg altijd minder. Weet iemand hoe dit zou kunnen? Reageren
.Sharingan Geplaatst: 16 mei 2015 Rapport Geplaatst: 16 mei 2015 (bewerkt) Speel je met controller? Zo ja welke aim setting heb je ingesteld? Het kan goed zijn dat je minder RP krijgt omdat je bijvoorbeeld Auto assist/full aim aan hebt staan. Als dat het niet is zou het met de play with friends/crew rp bonus te maken kunnen hebben. Zitten je vrienden in verschillende crews? Zijn jullie allemaal bevriend met elkaar? En volgens mij verdien je ook minder RP wanneer je als rank10 poppetje een rank 20 missie speelt. Bewerkt: 16 mei 2015 door .Sharingan Reageren
nolms Geplaatst: 16 mei 2015 Rapport Geplaatst: 16 mei 2015 denk dat jij dan in een andere crew zit als hun ofzo, als je missies met crewmember doet krijg je 10% extra Reageren
yoeri99 Geplaatst: 17 mei 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2015 Ooh dan is dat het. Hun zitten met ze 3e in een crew waar ik ben uitgegooid. Killde de crew leider nadat hij mij 5 keer had gekilld en vroeg of ie kon stoppen. Reageren
cyrus_beukbaard Geplaatst: 18 mei 2015 Rapport Geplaatst: 18 mei 2015 wauw, wat een leider... Reageren
yoeri99 Geplaatst: 19 mei 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2015 wauw, wat een leider... tja wou nogal graag de baas spelen :s Reageren
NickOwnage Geplaatst: 19 mei 2015 Rapport Geplaatst: 19 mei 2015 Hier op GTAForum zijn een aantal crews waar je wellicht dan liever meespeelt dan wanneer je er uitgegooid wordt. Zie hier het subforum over Crews & Clans. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.