Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 17 mei 2015 Rapport Geplaatst: 17 mei 2015 (bewerkt) Hallo forumleden, Er is momenteel iemand op youtube die resten van een ongebruikte heist heeft gevonden in de game files en zich er momenteel mee bezig houdt. De heist houd in dat er iets werd gestolen uit een villa, wat weet ik niet precies. Het is dus eigenlijk een inbraak. Check meer over deze heist in onderstaande video's: Wat denken jullie over deze heist? Bewerkt: 20 mei 2015 door Danger_dog_guy_7 Reageren
Michael Geplaatst: 17 mei 2015 Rapport Geplaatst: 17 mei 2015 Dit doet me een beetje denken aan de missie Caida Libre. In de missie Caida Libre denkt Trevor dat ze Martin Madrazo zijn huis gaan overvallen, om zo beelden te stelen van Martin Mardrazo die waarschijnlijk wel een paar miljoen euro waard zijn, alleen zegt Michael dat ze voor hem werken. Ben wel benieuwd naar meer informatie. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 17 mei 2015 Rapport Geplaatst: 17 mei 2015 Dit was allang bekend Bekend is deze vondst eigenlijk niet. Ik heb hier nog nooit over gehoord. Ik ga morgen deze video's kijken. Thanks voor het delen! Reageren
herobriner007 Geplaatst: 18 mei 2015 Rapport Geplaatst: 18 mei 2015 "Momenteel" bezig. Dat is bijna 5 maanden geleden Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 18 mei 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2015 "Momenteel" bezig. Dat is bijna 5 maanden geleden gisteren weer een geüpload, gelijk verwijderd om foutjes eruit te halen. Verwacht hem vandaag weer terug. Dus hou maar even stil. Reageren
Nissan Geplaatst: 18 mei 2015 Rapport Geplaatst: 18 mei 2015 Dit was allang bekend Op Reddit zeker. HIer in ieder geval niet. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 18 mei 2015 Rapport Geplaatst: 18 mei 2015 Dit was allang bekend Op Reddit zeker. HIer in ieder geval niet. Nee dat klopt Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 20 mei 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2015 Topic weer up to date (nieuwe video toegevoegd) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.