Jump to content

Problemen met installeren.


MuziekLiefhebber

Recommended Posts

Beste mensen,

Ik heb dan ook maar eens GTA V gekocht. Zelf heb ik niet veel verstand van computers. Ik heb alleen problemen met installeren. Als ik bij de 5e disc ben met de installatie, dan stopt hij. En hij geeft een foutmelding. De ''setup'' valt dan weg.

Ik heb een Acer Aspire V3 771. (Een vriend van me heeft dezelfde laptop en bij hem werkt het wel.)

Kan iemand me helpen?

Alvast bedankt !

Link to comment
Delen op andere websites

Kun je een printscreen van de foutmelding geven? Want met enkel "een foutmelding" kan het variëren van een kapotte disk tot onvoldoende schijfruimte. Alle mogelijke details die je hebt komen van pas bij het oplossen van dingen als dit.

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor je snelle reactie ! Ik zal kijken of ik die kan maken. Dit zal wel weer even duren want hij moet weer overnieuw installeren.

Het is geen onvoldoende schijfruimte. Soms leest hij de disc's ook niet. Het verste wat ik gekomen ben is disc 5...

Link to comment
Delen op andere websites

Soms leest hij de discs niet? Het verste dat je gekomen bent? Je disc drive kan stuk zijn, de discs zelf kunnen kapot zijn, maar dat lijkt me niet omdat je de game nieuw hebt gekocht. Weten wat er op die foutmelding staat zou ook heel erg helpen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Soms leest hij de discs niet? Het verste dat je gekomen bent? Je disc drive kan stuk zijn, de discs zelf kunnen kapot zijn, maar dat lijkt me niet omdat je de game nieuw hebt gekocht. Weten wat er op die foutmelding staat zou ook heel erg helpen puh2.gif

Soms krijg ik een foutmelding met: ''Can't read the disc''. Ik heb het nu al ongeveer 4 keer geprobeerd. Soms blijft hij bij de 2e disc hangen of bij een andere. Ik zit nu te wachten op de eerstvolgende foutmelding.. :gaap: Daar zal ik een screenshot van maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Soms leest hij de discs niet? Het verste dat je gekomen bent? Je disc drive kan stuk zijn, de discs zelf kunnen kapot zijn, maar dat lijkt me niet omdat je de game nieuw hebt gekocht. Weten wat er op die foutmelding staat zou ook heel erg helpen puh2.gif

Het downloaden is gelukt. Maar als ik de game wil opstarten, valt hij na 10 seconden weer uit.. Ik heb de foutmeldingen in de bijlage gezet.

Ik heb ook al de ''Safe mode'' gebruikt maar nog steeds het zelfde probleem. Mijn computer heb ik ook al herstart.Foutmelding.docx

Bewerkt: door MuziekLiefhebber
Link to comment
Delen op andere websites

Soms leest hij de discs niet? Het verste dat je gekomen bent? Je disc drive kan stuk zijn, de discs zelf kunnen kapot zijn, maar dat lijkt me niet omdat je de game nieuw hebt gekocht. Weten wat er op die foutmelding staat zou ook heel erg helpen puh2.gif

Soms krijg ik een foutmelding met: ''Can't read the disc''. Ik heb het nu al ongeveer 4 keer geprobeerd. Soms blijft hij bij de 2e disc hangen of bij een andere. Ik zit nu te wachten op de eerstvolgende foutmelding.. :gaap: Daar zal ik een screenshot van maken.

'Can't read disc.' betekent dat ie de disc niet kan lezen. Kijk eens voor krassen op de disc, of ga eens terug naar de winkel voor een ander exemplaar mocht je nog garantie hebben. (Hmm, makkelijke manier om aan veel codes te komen :7)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...