madhawx Geplaatst: 20 mei 2015 Rapport Geplaatst: 20 mei 2015 Heb al een lange tijd gta kunnen spelen. start ik hem net op ga ik na het inlog screen kan ik mijn muis niet bewegen en doet gta hetzelf ofzo iemand oplossingen? Reageren
Nyltje Geplaatst: 20 mei 2015 Rapport Geplaatst: 20 mei 2015 (bewerkt) Dat van die muis zou ik niet weten, maar na enkele seconde start Gta V of Gta Online automatisch, dat heeft iedereen. Bewerkt: 20 mei 2015 door Nyltje Reageren
Djmaddox Geplaatst: 20 mei 2015 Rapport Geplaatst: 20 mei 2015 Dat van die muis zou ik niet weten, maar na enkele seconde start Gta V of Gta Online automatisch, dat heeft iedereen. Goede, behulpzame en duidelijke reactie man. Al geprobeerd de game/je pc te restarten? Reageren
madhawx Geplaatst: 20 mei 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2015 Heb zelfs gta zelfs er ff afgegooid 2de muis geprobeerd ook pc restart. virusscanner gebruikt anti malware ook niets helpt..... het is ook echt alleen puur bij het inlog screen van gta Reageren
madhawx Geplaatst: 20 mei 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2015 Kom net van het werk af en start gta op na 2 dagen problemen laadde hij dit keer langer en doet hij het weer toch bedankt voor het meedenken!!!! Reageren
madhawx Geplaatst: 21 mei 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2015 Het is weer begonnen vandaag................. Reageren
Sprunk Geplaatst: 22 mei 2015 Rapport Geplaatst: 22 mei 2015 Kun je het proberen te filmen ofzo? Je geeft niet echt veel informatie. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.