coolguynl Geplaatst: 22 mei 2015 Rapport Geplaatst: 22 mei 2015 Ik zoek mensen die met mij een heist team willen starten op de ps3. Ik ben zelf lvl 80 en zoek mensen het liefst boven lvl 40. Het liefst wil ik 1 ervaren persoon erbij die de meeste heists al gedaan heeft. een headset vind ik wel een must. Reageren
glennovic Geplaatst: 22 mei 2015 Rapport Geplaatst: 22 mei 2015 Ben level 53, heb alle heist gedaan en heb een headset. Ik speel op de ps3. PSN: glennovic1 (y) Reageren
hashippy Geplaatst: 22 mei 2015 Rapport Geplaatst: 22 mei 2015 Ik wil de Pacific Job setup 4 doen Convoy om die Savage vrij te spelen, als je ongeveer bij die heist bent help ik mee ^^ al een crew en geen headset lol wel lvl 210 en alles behalve die ene setup al gedaan. Reageren
GtaHeisterGoodPlayer Geplaatst: 27 mei 2015 Rapport Geplaatst: 27 mei 2015 Ik doe mee! PSN : Bilelomari Soms heb ik de headset Online: HEEL de weekend! Reageren
Slayer_Skeleton Geplaatst: 4 juni 2015 Rapport Geplaatst: 4 juni 2015 Als het nog kan zal ik dan ook mogen mee doen. zal heel fijn zijn ben meestal heel heel heel actief (Elke dag). PSN: Slayer_Skeleton . HEADSET: Jup heb ik . ONLINE: Elke dag + weekend. Reageren
WhySoSyriuz Geplaatst: 19 juni 2015 Rapport Geplaatst: 19 juni 2015 Ook op zoek naar serieuze mensen om Heists etc te doen. Ik kan ook Heists leaden indien nodig. PSN: WhySoSyriuz Reageren
KenDust Geplaatst: 19 juni 2015 Rapport Geplaatst: 19 juni 2015 Voeg mij maar toe, zoek ik ook. GTHQ_Ken_Dust Lv 56 (andere account lv44) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.