Jump to content
Geplaatst:
comment_2313380

Hey,

Wat vind jij het leukst Disney/Pixar films kijken? In het Nederlands of in het Engels??

Nou gaat mijn voorkeur uit in het Nederlands. Niet om de films makkelijker te maken zodat ik het versta maar gewoon omdat ik het simpelweg grappiger vind. De Engelse stemmen vind ik vaak te overdreven en soms ook een beetje te serieus. En als er Nederlandse/Belgische stemmen in verwerkt zijn dan klinkt dat voor mij vaak gewoon nog leuker.

Wat vind jij leuker? Nederlands of Engels?

Gr GTAKevin023.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2320597

Persoonlijk alleen Engels. Hoewel ze tegenwoordig ook in het Nederlands aan staan, maar dat is zodat mijn dochter het ook kan volgen.

Nederlands/Vlaams gesproken is niet om aan te horen.

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_2329620

Ik heb Inside Out in het Nederlands gezien als 'Binnenstebuiten' en vond het leuk en niet hinderlijk. In het Engels snap je er minder van tenzij je een native speaker bent of er staan ondertitels onder die je weer afleiden van de film, ik wil mn Disneys gewoon in het Nederlands

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_2338618

Ik kijk films alleen in het engels met nederlandes ondertiteling. Ik persoonlijk vind de originele stemmen veel beter passend.

Ik stoor me aan die rare stemmen :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.