Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo Forumgangers,

Enige tijd niet meer actief geweest op dit forum, inmiddels weer volledig geïnstalleerd op dit forum.

Afgelopen dagen raakte ik getriggerd om weer te gaan verdiepen in het modding proces.

3 - 4 jaar terug ben ik bezig geweest met diverse total conversion mods en heb ik meegeholpen met andere projecten maar ook diverse tutorials geschreven.

Nu ben ik erg benieuwd waar jullie interesse ligt, zitten GTA's Modders en Freaks nog te wachten op een Total Conversion Mod.

Ik ben erg benieuwd of een "Open Source" Total Conversion Mod bij jullie in de smaak ligt.

Denk hierbij aan een mod die zicht langzaam ontwikkeld maar continue releases/build online zet.

Graag hoor ik waar jullie interesse nog ligt als het gaat om mods.Daarnaast ben ik ook erg benieuwd wat jullie bij een grote mod verwachten (Landschap, Auto's, Missies ect.)

Aan de hand van jullie interesse ga ik kijken naar de mogelijkheden en zal ik dit topic aanpassen.

De modding zal gebaseerd worden op GTA IV met als toekomst doel GTA V. ( Zelf ben ik altijd San Andreas modder geweest maar dat tijdperk is nu wel achter de rug)

Daarnaast ben ik ook opzoek naar modders die zich mogelijk willen aansluiten.Ik hoor graag van jullie! :-) :*D

Laatste project waar ik aan gewerkt heb staan een aantal screenshots als bijlage.

post-142997-0-73045400-1432665387.png

post-142997-0-98260000-1432665507.png

post-142997-0-96765900-1432665525.png

Bewerkt: door dennisbest85

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...