Jump to content

FIFA 16


TekaLoca

Recommended Posts

  • Reacties 394
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    54

  • TekaLoca

    53

  • KoningJesper

    37

  • NickOwnage

    34

FIFA komt overigens wel altijd met dingen die al jarenlang in het spel zitten. EA met hun jaarlijkse FIFA speler echtheid, meer mogelijkheden. Die eigenlijk stiekem al jaren in het spel zitten alleen niemand opvalt, omdat je gewoon aan het spelen bent.

Van mij mogen ze dat stukje dat die scheids helemaal naar je toe komt lopen wel overslaan, duurt altijd uren en je kan het niet skippen. :o

Link to comment
Delen op andere websites

Van mij mogen ze er eens voor zorgen dat je daadwerkelijk IETS uit die packs haalt. Ik heb FUT echt platgespeeld voor een aantal maanden, al m'n coins in packs gestopt en niet 1 topspeler gepackt. Dat klopt gewoon niet. Ben ermee gestopt door dit én omdat coinbuyers het voor iedereen verzieken.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Van mij mogen ze er eens voor zorgen dat je daadwerkelijk IETS uit die packs haalt. Ik heb FUT echt platgespeeld voor een aantal maanden, al m'n coins in packs gestopt en niet 1 topspeler gepackt. Dat klopt gewoon niet. Ben ermee gestopt door dit én omdat coinbuyers het voor iedereen verzieken.

Je moet het anders zien. Je krijgt niets uit je packs, dus stel dat je die packs koopt met FIFA points die je gekocht hebt voor 10 euro (stel), voor dezelfde 10 euro kun je 2 miljoen FUT coins halen. Sorry maar mijn keuze is (/was) snel gemaakt. Overigens stelt EA zich in een slachtofferrol met dat gedoe rond coinselling enzo, maar het is puur om nog meer geld uit FIFA te kunnen zuigen omdat mensen zowat verplicht zijn om de FIFA points aan te schaffen.

An other way of seeing things. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet het anders zien. Je krijgt niets uit je packs, dus stel dat je die packs koopt met FIFA points die je gekocht hebt voor 10 euro (stel), voor dezelfde 10 euro kun je 2 miljoen FUT coins halen. Sorry maar mijn keuze is (/was) snel gemaakt. Overigens stelt EA zich in een slachtofferrol met dat gedoe rond coinselling enzo, maar het is puur om nog meer geld uit FIFA te kunnen zuigen omdat mensen zowat verplicht zijn om de FIFA points aan te schaffen.

An other way of seeing things. :)

Aka: speel vals, want iedereen doet het.

Laat dat nou net hetgeen zijn dat jammer is aan deze gamemode.

Link to comment
Delen op andere websites

Vooral 1 op 1 met de keeper moet anders, ik heb het gevoel dat de keeper zowat altijd in het voordeel is. :7

Dat ligt me toch echt aan jou denk ik. Ik probeer m altijd over de grond te schieten en vlak voor het schieten 1 stapje opzij te doen

Link to comment
Delen op andere websites

Van mij mogen ze er eens voor zorgen dat je daadwerkelijk IETS uit die packs haalt. Ik heb FUT echt platgespeeld voor een aantal maanden, al m'n coins in packs gestopt en niet 1 topspeler gepackt. Dat klopt gewoon niet. Ben ermee gestopt door dit én omdat coinbuyers het voor iedereen verzieken.

Je moet het anders zien. Je krijgt niets uit je packs, dus stel dat je die packs koopt met FIFA points die je gekocht hebt voor 10 euro (stel), voor dezelfde 10 euro kun je 2 miljoen FUT coins halen. Sorry maar mijn keuze is (/was) snel gemaakt. Overigens stelt EA zich in een slachtofferrol met dat gedoe rond coinselling enzo, maar het is puur om nog meer geld uit FIFA te kunnen zuigen omdat mensen zowat verplicht zijn om de FIFA points aan te schaffen.

An other way of seeing things. :)

Wil je another way? Mij gaat het puur om de bevrediging die het geeft om een pakje te openen, de flitsheid en het genot wat dan losbarst geeft mij een onweerstaanbaar gevoel van succes en zelfvoldoening. Met andere woorden, packies openen is leuk. Wel met 7500 muntjes natuurlijk hè -
Link to comment
Delen op andere websites

Wil je another way? Mij gaat het puur om de bevrediging die het geeft om een pakje te openen, de flitsheid en het genot wat dan losbarst geeft mij een onweerstaanbaar gevoel van succes en zelfvoldoening. Met andere woorden, packies openen is leuk. Wel met 7500 muntjes natuurlijk hè -

Ieder zijn ding natuurlijk ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Trailers heb je nooit wat aan. Ze verbloemen alles en het ziet er altijd 20 x beter uit dan het eigenlijk is. Mooiste voorbeeld zijn de GTA trailers, wat zien die er toch altijd zo perfect uit. :7

Deze FIFA-trailer is echt ingame opgenomen. Het ziet er straks ook zo uit als wij hem zelf gaan spelen. Voor FIFA zijn het meestal de aller eerste trailers die er 20x mooier uitzien, zoals je dat zegt, maar wat je hier ziet in het laatste filmpje, zo gaat het er ook effectief uitzien.

Link to comment
Delen op andere websites

Trailer ziet er wel leuk uit inderdaad, maar uiteraard hebben wij er niks aan. Ik heb wel superveel zin in deze game zeg!

Overigens ben ik wel benieuwd hoe FUT er uit gaat komen te zien. Vind het ook altijd supergaaf om packs te openen, haha. Maar dan moet je eerst aan een zooitje coins komen helaas...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...