tjarda1999 Geplaatst: 28 mei 2015 Rapport Geplaatst: 28 mei 2015 Preview Trailer is er Vrouwen Voetbal komt er bij! Boobs Reageren
Visser23 Geplaatst: 28 mei 2015 Rapport Geplaatst: 28 mei 2015 Haha, geniaal. Dit vind ik wel een leuke toevoeging. Creatief Zucht, hoe werkt die youtube tag ook alweer..? Reageren
Shorty_D Geplaatst: 28 mei 2015 Rapport Geplaatst: 28 mei 2015 (bewerkt) [ media] url [/media ] Bewerkt: 28 mei 2015 door Shorty_D Reageren
MegaPilot Geplaatst: 28 mei 2015 Rapport Geplaatst: 28 mei 2015 (bewerkt) Haha, geniaal. Dit vind ik wel een leuke toevoeging. Creatief Zucht, hoe werkt die youtube tag ook alweer..? Naar platte bewerkingsmodus gaan en de automatisch ingevoegde url tags verwijderen. Je mag geen onderlijning zien als je iets plakt tussen media tags, anders heeft GTAForum er url tags aan toegevoegd en dan werkt de media tag niet.Wel tof die vrouwelijke teams. ^^ Bewerkt: 28 mei 2015 door MegaPilot Reageren
TekaLoca Geplaatst: 28 mei 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 28 mei 2015 Hoofdpost ietsjes bijgewerkt aangezien de releasedatum ook bekend is door het filmpje Gaaf die nationale elftallen. Hopelijk is dit slechts het begin en worden de gewone vrouwencompetities ook nog toegevoegd in nieuwe FIFA's Reageren
DeJarnoxD Geplaatst: 28 mei 2015 Rapport Geplaatst: 28 mei 2015 Geen reet aan eigenlijk man. Alsof dit langer dan 2 dagen leuk blijft. Waarom adden ze gewoon Oekraïne niet? Reageren
KoningJesper Geplaatst: 28 mei 2015 Rapport Geplaatst: 28 mei 2015 (bewerkt) Instant Buy EDIT: Geen Nederland? Bewerkt: 28 mei 2015 door KoningJesper Reageren
MegaPilot Geplaatst: 28 mei 2015 Rapport Geplaatst: 28 mei 2015 (bewerkt) Bah, net achter dat België niet inbegrepen zit bij die vrouwenteams. Niks aan. Bewerkt: 28 mei 2015 door MegaPilot Reageren
TekaLoca Geplaatst: 28 mei 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 28 mei 2015 Genoeg leuke teams om mee te spelen. Brazilië (als Marta nog speelt dan), Duitsland (Kessler!), VS (Morgan!!!!), Frankrijk (ook tank) Reageren
DeJarnoxD Geplaatst: 28 mei 2015 Rapport Geplaatst: 28 mei 2015 Weet je toch zo? Liever iets aan die scheidsrechters of de passing doen. De manager carrieres en speler carrieres beter maken, Oekraïnse competitie, ... Reageren
KoningJesper Geplaatst: 28 mei 2015 Rapport Geplaatst: 28 mei 2015 (bewerkt) Genoeg leuke teams om mee te spelen. Brazilië (als Marta nog speelt dan), Duitsland (Kessler!), VS (Morgan!!!!), Frankrijk (ook tank) Maar Nederlands vrouwenteams i best pro. EA kon tenminste alle WK teams erin doen. Ik bedoel dit is half werk EA. GVD er moest weer een addertje onder het gras zitten Bewerkt: 28 mei 2015 door KoningJesper Reageren
DeJarnoxD Geplaatst: 28 mei 2015 Rapport Geplaatst: 28 mei 2015 Naja aan de andere kant kunnen we trekken en tegelijk FIFA spelen. Nice. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 28 mei 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 28 mei 2015 Weet je toch zo? Liever iets aan die scheidsrechters of de passing doen. De manager carrieres en speler carrieres beter maken, Oekraïnse competitie, ... Wie zegt dat dat nu zo niet gaat zijn? De vrouwenteams is pas het eerste nieuwtje dat bekendgemaakt is. Patience. Ik hoop eerlijk gezegd nog op de volledig gelicentieerde Bundesliga en Liga BBVA, net als we die al op FIFA 15 hebben met de Premier League. Dat was echt een verbetering! Reageren
KoningJesper Geplaatst: 28 mei 2015 Rapport Geplaatst: 28 mei 2015 Weet je wat me vet lijkt. Dat je bij FM16 op je PS4/XOne de Fifa16 Engine voor FM16 kan downloaden. Dan verbind je FM16 online met je PS4 en als je dan een wedstrijd speelt, wordt dei afgespeeld met de FIFA16 Engine op je TV #DROMENMAG Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.