TekaLoca Geplaatst: 21 juni 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2016 Je dacht vast wel van "Jo ik pak hem even met z'n kutNapoli". Reageren
KoningJesper Geplaatst: 21 juni 2016 Rapport Geplaatst: 21 juni 2016 Je dacht vast wel van "Jo ik pak hem even met z'n kutNapoli". Oh dat zeker niet, ik wist wel dat ik ging verliezen Alleen niet zo erg,alles ging fout.. Reageren
aron24 Geplaatst: 30 juni 2016 Rapport Geplaatst: 30 juni 2016 Ik speel nu die in zijn eigen doel gaat scoren, terwijl ie 2-0 achterstaat. En gaat steeds het spel op pauze zetten. Dan heb je echt geen leven Man man man. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 30 juni 2016 Rapport Geplaatst: 30 juni 2016 Je dacht vast wel van "Jo ik pak hem even met z'n kutNapoli". Dat denk ik niet, wat een leuke spelers heeft dat Napoli zeg. Callejon is heerlijk om te dribbelen. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 14 juli 2016 Rapport Geplaatst: 14 juli 2016 Ik ben inmiddels al een aantal dagen bezig met ene Player career. Ben begonnen bij Momecambre (oid) en ben daarna bij ManU beland. Inmiddels ben ik uitgeleend aan Blackpool. Ben al 72 rated, en al m'n stats zitten in de 70 (Finishing 82). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.