KoningJesper Geplaatst: 15 juli 2015 Rapport Geplaatst: 15 juli 2015 Ja had ik gezien, weet iemand of Poolse winkels naar Nederland sturen? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 15 juli 2015 Rapport Geplaatst: 15 juli 2015 Ja had ik gezien, weet iemand of Poolse winkels naar Nederland sturen? Het omgekeerde lukte 70 jaar geleden al, zou me verbazen dat dat niet kan. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 15 juli 2015 Rapport Geplaatst: 15 juli 2015 Bedoelde meer welke, sorry Reageren
TrueSkum Geplaatst: 1 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2015 Is het ook bekend of de Jupiler league er in Carrière mode komt? Reageren
DeJarnoxD Geplaatst: 1 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2015 Dat gaat niet gebeuren Reageren
Froodooo Geplaatst: 2 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2015 De Jupiler League, ik denk dat er heel veel Nederlandse gamers zijn die daar al jarenlang op wachten. Zolang het Nederlandse voetbal echter presteert op het huidige niveau, is er denk ik weinig hoop dat die competitie er (op korte termijn) zal gaan komen. Reageren
Thundercover Geplaatst: 2 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2015 Alleen van de grotere competities zitten er lagere niveaus in, dus geen tweede niveaus van Nederland of België. Met de toevoeging van vrouwenvoetbal verwacht ik daar eerder een uitbreiding van het aantal landen en misschien zelfs wel competities op termijn. Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 2 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2015 Ik ben al blij dat Lens terugkeert in Fifa 16 Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 2 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2015 Lens zit ook in FIFA 15 hoor. Maar hij staat bij vrije spelers. Dus je kan hem gewoon naar Sunderland transfereren. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 4 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2015 EA heeft zojuist het nieuwe design van de FUT-kaartjes bekend gemaakt. Ik vind ze er zelf wel mooi uit zien, vooral de verschillende bovenkanten. Ik vind alleen de glimmende zilveren kaart te wit. Maar het is wel mooier dan dit jaar vind ik. Voor de rest lijken ze wel veel op wat we nu hebben vind ik. EA heeft ook acht nieuwe legends bekendgemaakt, al boeit mij dat niet zoveel aangezien ik niet op de Xbox speel. Ook hebben de Legends nu een oranje lijntje met alle spelers, waardoor ze in elk team passen en ze dus nog veel beter zijn. Succes aan de Xbox mensen volgend jaar.. Reageren
DeJarnoxD Geplaatst: 5 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2015 https://www.easports.com/fifa/news/2015/fifa-16-career-mode Reageren
aron24 Geplaatst: 6 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2015 Wel goede verbeteringen zie ik, sinds kort heb ik ook een PlayStation waarvoor ik deze game zeker ga halen. Jammer dat Ronaldo toch eer lager is dan Messi, terwijl ze eigenlijk even goed zijn. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 6 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2015 Nou wat een veranderingen! Er moeten drastische veranderingen komen niet deze kut veranderinkjes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.