aron24 Geplaatst: 6 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2015 Nou wat een veranderingen! Er moeten drastische veranderingen komen niet deze kut veranderinkjes Wat kunnen ze nog meer veranderen, dan? Reageren
KoningJesper Geplaatst: 7 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2015 Het leuk en realistisch maken Reageren
MegaPilot Geplaatst: 7 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2015 Wel goede verbeteringen zie ik, sinds kort heb ik ook een PlayStation waarvoor ik deze game zeker ga halen. Jammer dat Ronaldo toch eer lager is dan Messi, terwijl ze eigenlijk even goed zijn. Bekijk toch maar eens deze account: https://twitter.com/sarahkhoury2 Ja, het is een Messi fan. En neen, de statistieken waarin Ronaldo beter is laat ze er niet van tussen. Reageren
Together Geplaatst: 7 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2015 Nou wat een veranderingen! Er moeten drastische veranderingen komen niet deze kut veranderinkjes In ieder geval meer dan 14 naar 15. En die heb je toch ook gekocht? Precies, je koopt het waarschijnlijk toch wel. Ik kijk in ieder geval uit naar FUT Draft. Maar de Career Mode toevoegingen zijn ook geweldig! Reageren
KoningJesper Geplaatst: 7 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2015 (bewerkt) Oh omdat ik t koop mag ik geen kritiek hebben? Prima logica En bovendien zit ik heel erg te twijfelen De verwachtingen van carriere op FIFA zijn blijknaar zo laag dat mensen dit al geweldig vinden Kom op, enig realisme is tocj ver te zoeken in deze mode? Bewerkt: 7 augustus 2015 door KoningJesper Reageren
MegaPilot Geplaatst: 7 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2015 De verwachtingen van carriere op FIFA zijn blijknaar zo laag dat mensen dit al geweldig vinden Kom op, enig realisme is tocj ver te zoeken in deze mode? Echt verschrikkelijk hé. Vrienden van me spelen deze mode vaker dan mij en deze vertellen je de gekste transfers. Er zit geen geld in deze mode, daarom dat EA ze dus als stront behandelt. Echt jammer. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 7 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2015 (bewerkt) Robben naar QPR? Ik heb t heel lang gespeeld, maar het werd steeds minder leuk. Het grootste probleem is denk ik dat je kampioen wordt als je leuk in FIFA bent (en niet tactisch en in Manager zijn, als je goed bent in FIFA win je met FC Abdullah van Barcelona) en de belachelijke transfers. Een samenwerking van FM met FIFA is IMO de enige redding Bewerkt: 7 augustus 2015 door KoningJesper Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 7 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2015 Robben naar QPR? Ik heb t heel lang gespeeld, maar het werd steeds minder leuk. Het grootste probleem is denk ik dat je kampioen wordt als je leuk in FIFA bent (en niet tactisch en in Manager zijn, als je goed bent in FIFA win je met FC Abdullah van Barcelona) en de belachelijke transfers. Een samenwerking van FM met FIFA is IMO de enige redding Ik erger me er ook altijd heel erg aan dat dezelfde transfers elke carriere weer voorbij komen. Reageren
AXIO Geplaatst: 8 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2015 Jesper, je bent er van op de hoogte dat EA wat heeft gedaan aan het realisme wat betreft transfers? Hoe het zal gaan is nog afwachten maar de plannen zien er goed uit. Wat je van de game vindt boeit me echt geen ene fuck en snap ook niet dat je denkt dat maar een iemand het kan schelen wat je vindt. Het is alleen fucking irritant het gejank en gezeik. Laat ons lekker genieten en gefrustreerd zijn van deze game. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 8 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2015 Voor iets wat je niet boeit heb je anders nog een behoorlijk lange post Reageren
AXIO Geplaatst: 9 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2015 Geweldige comeback, you got me now. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 9 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2015 Wat heb ik misdaan? Ik mag toch kritiek hebben? Reageren
Visser23 Geplaatst: 10 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2015 Zijn prima veranderingen. Ik zie dat FIFA steeds meer richting de FM-kant gaat met carriere. En dat is wat mij betreft echt fantastisch. Daarnaast ziet het er qua design ook gelikt uit. Laat maar komen Reageren
DeJarnoxD Geplaatst: 10 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2015 Wat een belediging voor FM weeral, FIFA staat nog heel ver van FM. FIFA carriere's gaan al vervelen na 10 wedstrijden met FM carriere's ga je 10 (in FM dan ) jaar door. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.