.Nicole. Geplaatst: 28 mei 2015 Rapport Geplaatst: 28 mei 2015 (bewerkt) Hallo! Ik zit met het volgende: Ik heb sinds gisteren een tweede scherm en alles werkt prima! Het enige wat ik niet helemaal werkend krijg is geluid: Als ik op scherm 1 op facebook zit en op scherm 2 Steam big picture open heb staan dan speelt het geluid van steam niet af. Pas wanneer ik naar scherm 2 ga werkt het. en vice versa . Is het mogelijk om als ik op facebook zit, het geluid van Steam alsnog te laten afspelen? Dit is overigens ook bij games het geval. Afspelen van muziek via bijv Media Player of YouTube werkt wel gewoon! Ik hoop dat iemand kan helpen! Bewerkt: 28 mei 2015 door .Nicole. Reageren
Mrkwark Geplaatst: 28 mei 2015 Rapport Geplaatst: 28 mei 2015 Oei, Probeer eens via de normale versie van steam ? Reageren
.Nicole. Geplaatst: 28 mei 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 28 mei 2015 die heeft geen achtergrond geluid enz... Reageren
Dippie Geplaatst: 8 juni 2015 Rapport Geplaatst: 8 juni 2015 Die games die je speelt, speel je die allemaal via Steam? Zo ja, dan zou ik eens op het Steam-forum kijken of er meer mensen last van hebben en hier al een oplossing voor is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.